• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC stopt per 1 maart met doorgeven van Poker Channel.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hburg76
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hburg76

Onder de rode knop van het kanaal Poker Channel (127) staat het volgende vermeld:

"Om tegemoet te komen aan een breed kijkerspubliek wisselt ons zenderaanbod regelmatig. Zodoende komt op dit kanaal per 1 maart Poker Channel te vervallen".
 
Oke oke oke, wat komt er dan in de plaats voor al die verdwijnende zenders??

ik kijk nooit naar pokertv (eerlijk gezegd niet geweten dat die er zat) echter 1 er uit 1 erbij, toch? nou eeens een mannenzender svp ipv dat flauwe geneuzel loungetv e.d.
 
smartguard21 zei:
Oke oke oke, wat komt er dan in de plaats voor al die verdwijnende zenders??

Er moet ruimte gemaakt worden voor HD zenders.
 
coco zei:
Er moet ruimte gemaakt worden voor HD zenders.

wat een onzin ik heb betaald voor een x aantal zenders en heb geen HD pakket dus wil ik voor elk vervallende zender een zender terug.
 
coco zei:
Er moet ruimte gemaakt worden voor HD zenders.

Waarom zit je nu steeds valse info teversprijden?

Er is genoeg bandbreete op de kabel ook als al die zenders blijven staan, dus stop nu eens met er moeten zenders weg voor HD.
 
Ik denk dat Poker channel wegmoet, en dat er een andere komt.

Maar welke......
 
davy16 zei:
Ik denk dat Poker channel wegmoet, en dat er een andere komt.

Maar welke......

Nick Toons, Sundance Channel, VH-1 Classic. Om er maar een paar te noemen ;)
 
Devil-Strike.net zei:
Er is genoeg bandbreete op de kabel ook als al die zenders blijven staan, dus stop nu eens met er moeten zenders weg voor HD.

Wat ik wel opvallend vind in deze kwestie is dat UPC en Ziggo ondertussen zwaar achterlopen op het HD aanbod van Caiway. En het gaat hier niet om 2 of 3 zenders achterlopen. Cai heeft er inmiddels 24, ruim het dubbele van UPC en Ziggo. En zoals bekend heeft Cai een veel kleiner analoog aanbod, dus veel meer bandbreedte beschikbaar.

Dat je nog veel lege transportstreams op de UPC kabel tegenkomt wil denk ik niet zeggen dat ze ook storingsvrij te gebruiken
zijn in alle regio's. En dat is wel een vereiste. ;)
 
Ja hoor, pleur nog maar een kanaal uit het pakket. Lijkt wel of elke maand verplicht een zender uit het pakket moet. TMF Dance plijte (alleen als je dat super muziek pakket afneemt voor 5 euro per maand, afzetters), Poker Channel weg, Zone Horror weg, club kanaal weg, Voom HD weg...

Gefeliciteerd UPC, goed bezig. :9
 
Maar Poker Channel zat in het standaard pakket?

Dus er gaat er geen weg uit het Royaal pakket. (zal denk snel weer gebeuren)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan