• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC steunt het Ronald McDonald

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Beste forumgenoten ;)

UPC Nederland steunt het Ronald McDonald en belt daarom vrijwillig 1000 klanten op en om te zorgen dat die klanten donateur worden voor het Ronald McDonald fonds.

Goeie actie van UPC om dit te doen, ben benieuwd of ze toevallig ons bellen ;)
 
Dat klopt helemaal Robert, maar dat lukt UPC vast wel 8)

Heb er vertrouwen in voor de gasten.
Zal alleen een langere wachttijd zijn bij de klantenservice denk ik :)

Ben benieuwd of er iemand van dit forum word gebeld ! :P
 
Dave670 zei:
Beste forumgenoten ;)

UPC Nederland steunt het Ronald McDonald en belt daarom vrijwillig 1000 klanten op en om te zorgen dat die klanten donateur worden voor het Ronald McDonald fonds.

Goeie actie van UPC om dit te doen, ben benieuwd of ze toevallig ons bellen ;)

bedrijf wat zulke miljarten verdien moet hun klanten vragen om geld echt zielig
 
Hier zit een verhaal aan vast.

Dit doet UPC om een gooi te doen naar de titel "beste inhouse callcenter" van 2011

Plantronics (leverancier van headsets) organiseert deze wedstrijd en UPC doet hier dus aan mee.

Waarschijnlijk om met een titel "beste callcenter" te kunnen pronken terwijl dit helemaal niets zegt over de service en kundigheid van de call-center medewerkers.

Het is dus waarschijnlijk niet alleen om het Ronald mc Donald te steunen maar voornamelijk voor eigen gewin.

Meer info op: https://www.pttt.nl/
 
Ik zie dat T-Mobile ook meedoet en KPN ook. ;)

Ach ja, is leuk bedacht door UPC om mee te doen, ben echter benieuwd hoesnel ze die 1000 klanten gebeld hebben
 
reflex_1967 zei:
bedrijf wat zulke miljarten verdien moet hun klanten vragen om geld echt zielig

zul je het vast ook zielig vinden dat alle bn'ers ditzelfde doen, goede doelen steunen en het geld bij de anderen vragen. Ik denk dat het een ambassadeur is van het fonds en vind het goed ipv zielig.
Ik denk ook dat upc zelf ook een donatie zal doen naar het fonds.
 
Terug
Bovenaan