• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC statement aan TROS Radar

René

Moderator
Berichten
9.866
Internet
  1. KPN
Vandaag zal TROS Radar aandacht besteden aan de problemen rond UPC.
UPC heeft alvast het volgende "excuus" bericht de deur uit gestuurd:

Amsterdam, 24 maart 2003 - UPC Nederland is in de laatste fase van een omvangrijk verbeterplan dat in 2000 is gestart en volgens planning dit jaar moet zijn afgerond. Alle verbeteringen hebben slechts een doel: een modern en klantvriendelijk kabelbedrijf.

Hoewel er veel verbeterd is en nog steeds verbeterd wordt, zijn door de recente invoering van onze nieuwe klantenadministratie klachten ontstaan bij een klein promillage van onze 2,3 miljoen klanten. We betreuren dit ten zeerste en zullen deze klachten op korte termijn oplossen.

Gelukkig gaat het steeds beter, maar we realiseren ons dat we er nog niet zijn. Daarom zullen alle medewerkers van UPC Nederland zich blijven inzetten voor een betere dienstverlening aan onze klanten.


bron: UPC persbericht
 
UPC 4EVAH!
thumbsup.gif
 
Ik ben in de laatste fase van een omvangrijk verbeterplan dat in 2000 is gestart en volgens planning dit jaar moet zijn afgerond. Alle verbeteringen hebben slechts een doel: Een perfect persoon

Hoewel er veel verbeterd is en nog steeds verbeterd wordt, zijn door de recente invoering van mijn nieuwe perfectie algoritme klachten ontstaan bij een klein promillage van onze 1348 leden. Ik betreur dit ten zeerste en zal deze klachten op korte termijn oplossen.

Gelukkig gaat het steeds beter, maar ik realiseer mij dat ik er nog niet ben. Daarom zal ik mijzelf op het Chelloo forum blijven inzetten voor een perfectie.

... zo kan ik het ook :)
 
Ik moet zeggen, de snelheid van het netwerk is een stuk beter geworden, maar de administratie en helpdesk werken volgens mij nog met beitel en steenplateaus...
 
Het zal z'n tijd nog wel nodig hebben alleen hoelang nog voordat het echt allemaal vlekkeloos loopt daar!
 
Ik wens die kleine promilage... (paar biertjes???) heel veel sterkte !
Vaag trouwens dat iedereen van die 2,3 miljoen klanten wel iemand kent die deze sores heeft... of iedereen kent elkaar of het is misschien toch een groot promilage ????
 
ik ben ook in de laatste fase, maar dan wel om per september over te stappen naar ADSL van XS4ALL. Die is volgens KASSA! goed en betrouwbaar (ik hoop daar echt minder problemen te hebben, aangezien je je hier blauw betaalt aan de UPC helpdesk en het enige antwoord is altijd: we moeten maar even een monteur sturen om de lijn door te meten).

gewoon .... dus.
 
Terug
Bovenaan