UPC Snel?? Jazeker!

B

Bubbaman

Gisteren contact form ingestuurd: Ik wil een downgrade van Chello Plus naar Classic. Binnen een half uur antwoord; gaarne een bevestiging.
Wederom een contact form ingediend met de bevestiging: BINNEN 10 MINUTEN antwoord: De downgrade is DOORGEVOERD! En inderdaad: terug naar 1500/128... Veel meer haalde ik met Plus toch ook niet.... En binnenkort toch mee omhoog, dus 1x 30 Euro extra voor het downgraden, en voortaan 30 Euro minder per maand voor de zelfde snelheid ;) Dat is nog eens zaken doen!

De snelheidsverhoging is op de helpdesk al doorgevoerd :D
 
Bubbaman zei:
De snelheidsverhoging is op de helpdesk al doorgevoerd :D

Netjes, dus mensen die versneld gebruik willen maken van de snelheidsverhoging moeten gewoon even een up/downgrade aanvragen? (downgrade=30 euro)
 
Dus je zit op 1500/128 en NIET op 2500/384??

UPC had gesteld dat bij abo veranderingen of bij nieuwe abo's je meteen op de nieuwe snelheden zouden komen..

https://www.speedtest.nl resultaten pls? (ik weet dat die bagger zijn, maar beter dan niks)
 
Lijkt me niet, volgens mij geeft chello er niks om (al ondersteunen ze het niet). Ik draai zelf al de gehele 4.5 jaar dat ik Chello classic heb een router... Zelfs keer monteur bij gehad en gaf er ook geen zak om.


Go for it!
 
dat van abbonement wisselen werkt naar mijn mening niet!!! ik ben van lite naar classic gegaan en heb nog gewoon de oude snelheden...kom niet verder als de 180 kbytes/s
 
Mijn snelheidsverhoging ging nog veel sneller.
Chello Classic opgezegd, overgestapt naar ADSL en geniet nu van een 8 Mbit abbo'tje tegen bijna gelijke abbo kosten van Chello Classic.

Maar goed, da's een ander verhaal.
 
Yos zei:
Dus je zit op 1500/128 en NIET op 2500/384??

UPC had gesteld dat bij abo veranderingen of bij nieuwe abo's je meteen op de nieuwe snelheden zouden komen..

Gedeelte uit het persbericht van UPC
Nieuwe klanten kunnen vanaf deze week direct over de nieuwe snelheden beschikken. Voor de bestaande klanten zal dit de komende maanden gefaseerd gaan plaatsvinden. Zij zullen hierover per brief geïnformeerd worden.

Als je je abo veranderderd ben jij nog steeds een bestaande klant, geen nieuwe. Je hebt dan wel als bestaande klant weer een nieuwe contractsperode van 1 jaar.
 
Johnny54 zei:
Gedeelte uit het persbericht van UPCAls je je abo veranderderd ben jij nog steeds een bestaande klant, geen nieuwe. Je hebt dan wel als bestaande klant weer een nieuwe contractsperode van 1 jaar.

Klopt klopt, maar de 'BEHULPZAME HELPDESKMEDEWERKSTER' (jaja, mooie term die laatste weken erg dubbelzinnig is gaan klinken) wist mij te informeren dat het bij omschakeling van abo per-direct zou ingaan.

niet waar dusss....
 
whehe, das idd niet waar dus, maarja upc vangt wel iedere keer weer 30 euro aan iemand die het wil proberen ;D
 
Terug
Bovenaan