G
Germa
Hallo,
Inmiddels heb ik mezelf 3 keer aangemeld voor Smart Guard voor 3 pc's. Maar na de bevestigingsmail die ik telkens krijg gebeurt er niets meer. De proefperiode van 1 maand is bijna afgelopen, dus er moet iets gebeuren, zegt de pop-up.
Ik begreep van de helpdesk laatst dat er problemen met de verwerkingen van abo's hiervoor waren. Na aanmelding schijn je ook niet in het systeem te staan.
Iemand meer hier last van, en zo ja, hoe heb je het opgelost? Ik kan natuurlijk een andere virusscanner nemen
Bedankt
Germa
Inmiddels heb ik mezelf 3 keer aangemeld voor Smart Guard voor 3 pc's. Maar na de bevestigingsmail die ik telkens krijg gebeurt er niets meer. De proefperiode van 1 maand is bijna afgelopen, dus er moet iets gebeuren, zegt de pop-up.
Ik begreep van de helpdesk laatst dat er problemen met de verwerkingen van abo's hiervoor waren. Na aanmelding schijn je ook niet in het systeem te staan.
Iemand meer hier last van, en zo ja, hoe heb je het opgelost? Ik kan natuurlijk een andere virusscanner nemen

Bedankt
Germa
