• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

upc sluit terug gestuurde box aan en haalt de huidige uit het systeem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter remmie
  • Startdatum Startdatum
R

remmie

Resultaat 2dagen geen dgtv gisteren beloofde de helpdesk medewerker dat ik vandaag weer tv kon kijken vandaag weer gebeld omdat ik geen signaal had,word er gezegt u moet handmatig weer aangesloten worden op het netwerk dat kan wel aantal dagen duren meneer.


Daar word je toch schijt&schijtziek van die kut upc.
 
"upc sluit retour gestuurde box aan en haalt de huidige uit het systeem"

Ik volg 'm niet. Welke retour gestuurde mediabox is aangesloten, en door wie, en waarom? Hoe bedoel je "huidige [mediabox]" is uit het systeem gehaald?

Zou je het even kunnen toelichten?
 
UPC / UPC - Digitale TV / Re: Terugsturen mediabox. Gepost op: mei 05, 2006, 21:11:11
upc stuurt mij een 2e mediabox zogenaamt omdat ik 2 klant nummers hebt,bel netjes naar upc om tezeggen dat ie retour komt zegt ie man meneer waarom zegt u niet u huidige niet op dan kunt u 6maanden gratis naar de progamma's kijken.

dombo's daaro.
===========================
Geen week later heb ik dus problemen door dat ik die 2e mediabox terug gestuurt hebt,
Dus ze hebben mijn oude box die ik nu nog steeds hebt afgesloten en de gegevens van de retour gestuurde mediabox als actief gezet zodat ik daar verbinding op zou hebben,
Dit is toch pure onzin ben nu al 3 dagen bezig met die kut helpdesk tot 2x toe dus de gegevens van de smardcard&de cai gegevens door gegeven+het mac adress,Ze zeggen dus dat ik nog zeker aantal dagen zonder dgtv kan zitten,

Enne nee dit is niet de eerste x dat ik problemen hebt met upc maar wel lange tijd geleden en niet dat ze zo klungelig zijn,
 
Dan is het inderdaad slordig dat het verkeerde abonnement is opgezegd. Het administratief swappen van de mediabox+smartcard kan even duren (variërend van 1 minuut tot 48 uur, tenzij er een systeemstoring is; 3x raden wat het probleem is ;) ).
 
vanavond 2x helpdeks gebeld,Uit einderlijk stond nog steeds alles fout dus heb 2x voor niks gebeld,de eerste garandeerde mij dat ik voor 20.00 weer dgtv kan bekijken,21.00 nog steeds de melding dat het systeem zich instaleert als ik over 15 min nog geen beel had zou ik moeten bellen met upc,nou dus net weer gebeld alles staat nu echt goed enkelt is het wachten op wanneer het systeem hem er weer ingooit grrrr iedereen lult wat anders daar klote zooi.
 
Die klote gasten van die helpdesk moeten gewoon hun muil houden als ze niet weten waar ze het over hebben. Dit wekt bij de klanten zoveel irritatie op dat deze rood aanlopen en het stoom uit hun oren loopt.

Het enige nadeel is dat er geen Manager te bereiken is zelfs al scheld je ze helemaal verrot, vandaar dat er altijd security staat bij de UPC service centers. Als er ooit een keuze komt tussen UPC of iets anders dan wordt het zeker iets anders >:D
 
wesly26 zei:
Het enige nadeel is dat er geen Manager te bereiken is zelfs al scheld je ze helemaal verrot,
En daar gaat de goodwill van de HD'er. Na 3x waarschuwen verbreek ik de verbinding.

vandaar dat er altijd security staat bij de UPC service centers.
Sinds wanneer? Ik rijd maandelijks wel langs een paar UPC Centers, maar ik heb nooit beveiligingsmedewerkers gezien.

remmie: wat betreft je probleem, wij mogen in principe helemaal niets toezeggen ("het gaat zéker vóór 21.00u werken"), want er kan echt werkelijk van alles mis gaan.
 
Het moge duidelijk zijn dat jij zelf geen diensten van UPC afneemt zeker. Als je bij het Service Center op de Kabelweg of bij de Ceintuurbaan in Amsterdam langsrijd zie je vanzelf de kleerkasten staan, en ga jij me nu ook nog eens niet voor leugenaar uitmaken! Dat schelden zit echt niet in mijn aard maar als ik 5x voorgelogen wordt door mensen wiens salaris ik ook deels betaal door het afnemen van mijn vele diensten dan gaat het bij mij toch echt koken. En toezeggen doen ze maar al te graag, dan zijn ze zelf van het gezeik af maar begrijpen niet dat een collega dan het onderspit moet delven. Lees nou eens niet over de regels heen en begrijp wat er geschreven wordt, de service van UPC is pet en dat is het al jaren! Ze moeten blij zijn dat ze de enige aanbieder zijn in Amsterdam want anders gaat het hun nog veel klanten kosten!
 
Terug
Bovenaan