• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC sluit hele Bijlmerflat af

Berichten
848
https://www.telegraaf.nl/binnenland/7608207/__UPC_sluit_hele_Bijlmerflat_af__.html?p=2,1
Wat een praktijken !!
;D
 
video ;D
https://www.at5.nl/artikelen/47876/fout-upc-flat-weken-zonder-tv-en-internet

ps:ik had al na een week een kort geding aanspannen ;D
 
Ja, las het net, jeetje. Ik raak al in paniek als UPC weer eens 5 minuten eruit valt :(

UPC, gewoon even braaf zijn en ze allemaal maandje gratis internet geven en wat on demand film credits.
 
Ongelofelijk wat een kaffers!!, maar "excuses voor het ongemak" zal de bewoners weer blij maken ;D
Het zal wel een summiere vergoeding voor ze worden, vrees ik
 
wat een stelletje prutsers bij Upc 8) echte kneuzen ze kunnen ook niets goed....
 
hallo,

jaren geleden het zelfde gehad iemand afgesloten en de verkeerde kabels er uit gehaald twee weken geen aansluiting bellen en nog eens bellen ,het ergste is dat je dan zelf achter je vergoeding aan moet upc doet zelf niets .

gr ton de boer
 
Ik heb het net ook gezien
Echt niet te geloven dat UPC zoiets doet
Die monteurs zijn geloof ik nog in opleiding en de hd medewerkers ook

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad
Op de dag dat het afgesloten was werd het de volgende dag pas opgelost
Kreeg wel een vergoeding van 25 euro
 
AMSTERDAM - De bewoners van de flat Florijn in Amsterdam Zuidoost zitten al twee weken zonder kabeltelevisie. Bij het afsluiten van enkele wanbetalers zette UPC per ongeluk het hele gebouw op zwart.
Dat je bij het afsluiten van enkele wanbetalers enkele "onschuldige" klanten afsluit kan ik nog begrijpen (kabels kunnen immers zijn voorzien van een verkeerde label of iets dergelijks), maar een hele flat? Ik ben heel erg benieuwd naar de infrastructuur bij deze flat, dit zal zeker geen 'normale' situatie zijn.

Wel vervelend dat dit al zolang duurt.
 
Terug
Bovenaan