- Berichten
- 848
https://www.telegraaf.nl/binnenland/7608207/__UPC_sluit_hele_Bijlmerflat_af__.html?p=2,1
Wat een praktijken !!

Wat een praktijken !!

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.




echte kneuzen ze kunnen ook niets goed....Dat je bij het afsluiten van enkele wanbetalers enkele "onschuldige" klanten afsluit kan ik nog begrijpen (kabels kunnen immers zijn voorzien van een verkeerde label of iets dergelijks), maar een hele flat? Ik ben heel erg benieuwd naar de infrastructuur bij deze flat, dit zal zeker geen 'normale' situatie zijn.AMSTERDAM - De bewoners van de flat Florijn in Amsterdam Zuidoost zitten al twee weken zonder kabeltelevisie. Bij het afsluiten van enkele wanbetalers zette UPC per ongeluk het hele gebouw op zwart.