R
robertchr15
Het is weer dolletjes met UPC opeens geen internet en telefonie meer. Na 35 minuten gezeur bij de helpdesk ben ik er achter dat er een foutje is gemaakt en dat UPC per ongeluk mijn diensten internet en telefonie heeft beëindigd.
Het mooie is dat dit door de HD niet als storing wordt gezien en ik niks aan vergoedingen krijg.
Het wordt nog erger als ik hierover een klacht wil indienen dan moet ik dit geweldige multimedia bedrijf
een BRIEF moet sturen.
Ik ben het zat en wil eigenlijk wel van mijn contract af weet iemand of dit nu kan nu UPC het eenzijdig heeft beëindigd. Service op dit niveau kan ik elders ook wel krijgen en dan stap ik wel over naar Tele 2 of ik wacht wel tot ik glasvezel heb.
Als er toevallig een webcare medewerker mee kijkt pm me maar. Heb ook al naar wassily een pm gestuurd
lang leven de service van UPC afsluiten 1 uur aansluiten 4 dagen waanzin!!!!
Het mooie is dat dit door de HD niet als storing wordt gezien en ik niks aan vergoedingen krijg.
Het wordt nog erger als ik hierover een klacht wil indienen dan moet ik dit geweldige multimedia bedrijf
een BRIEF moet sturen.
Ik ben het zat en wil eigenlijk wel van mijn contract af weet iemand of dit nu kan nu UPC het eenzijdig heeft beëindigd. Service op dit niveau kan ik elders ook wel krijgen en dan stap ik wel over naar Tele 2 of ik wacht wel tot ik glasvezel heb.
Als er toevallig een webcare medewerker mee kijkt pm me maar. Heb ook al naar wassily een pm gestuurd
lang leven de service van UPC afsluiten 1 uur aansluiten 4 dagen waanzin!!!!

