• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC sluit diensten af

  • Onderwerp starter Onderwerp starter robertchr15
  • Startdatum Startdatum
R

robertchr15

Het is weer dolletjes met UPC opeens geen internet en telefonie meer. Na 35 minuten gezeur bij de helpdesk ben ik er achter dat er een foutje is gemaakt en dat UPC per ongeluk mijn diensten internet en telefonie heeft beëindigd.
Het mooie is dat dit door de HD niet als storing wordt gezien en ik niks aan vergoedingen krijg.

Het wordt nog erger als ik hierover een klacht wil indienen dan moet ik dit geweldige multimedia bedrijf
een BRIEF moet sturen.

Ik ben het zat en wil eigenlijk wel van mijn contract af weet iemand of dit nu kan nu UPC het eenzijdig heeft beëindigd. Service op dit niveau kan ik elders ook wel krijgen en dan stap ik wel over naar Tele 2 of ik wacht wel tot ik glasvezel heb.
Als er toevallig een webcare medewerker mee kijkt pm me maar. Heb ook al naar wassily een pm gestuurd

lang leven de service van UPC afsluiten 1 uur aansluiten 4 dagen waanzin!!!!
 
Kan je verzekeren dat je voor dit soort incidenten gewoon een vergoeding kan aanvragen. Wel moet je dan meer dan 24 uur zonder diensten gezeten hebben. Als je wilt opzeggen dan kan dat makkelijk voor 1 januari daar UPC de Algemene voorwaarden en prijzen wijzigt.
 
Oké ben benieuwd of dat lukt volgens de HD is het geen "storing" en heb
ik geen recht op een teruggave. Laat het hier wel weten

wel aparte actie zomaar afsluiten, komt dat vaker voor?
 
Haha ofzo iets kon even lachen maar voel me nu :'(

Hoop wel dat ze eens voor de verandering snel zijn als ze zelf een fout
hebben gemaakt.
 
Re: UPC sluit diensten af Edit: goed opgelost

Heb alles weer online...gelukkig is de oplossing met een dag in orde gekomen en heb ik van Wassily te horen gekregen dat ze bij wijze van vergoeding drie on demands weggeven.
Nette oplossing snel gehandeld.
Ondanks mijn eerste reactie moet ik zeggen dat ze ook dingen goed kunnen oplossen dus een goed nieuws berichtje is dan ook op z'n plaats ;D


robertchr15 zei:
Het is weer dolletjes met UPC opeens geen internet en telefonie meer. Na 35 minuten gezeur bij de helpdesk ben ik er achter dat er een foutje is gemaakt en dat UPC per ongeluk mijn diensten internet en telefonie heeft beëindigd.
Het mooie is dat dit door de HD niet als storing wordt gezien en ik niks aan vergoedingen krijg.

Het wordt nog erger als ik hierover een klacht wil indienen dan moet ik dit geweldige multimedia bedrijf
een BRIEF moet sturen.

Ik ben het zat en wil eigenlijk wel van mijn contract af weet iemand of dit nu kan nu UPC het eenzijdig heeft beëindigd. Service op dit niveau kan ik elders ook wel krijgen en dan stap ik wel over naar Tele 2 of ik wacht wel tot ik glasvezel heb.
Als er toevallig een webcare medewerker mee kijkt pm me maar. Heb ook al naar wassily een pm gestuurd

lang leven de service van UPC afsluiten 1 uur aansluiten 4 dagen waanzin!!!!
 
robertchr15 zei:
Het is weer dolletjes met UPC opeens geen internet en telefonie meer. Na 35 minuten gezeur bij de helpdesk ben ik er achter dat er een foutje is gemaakt en dat UPC per ongeluk mijn diensten internet en telefonie heeft beëindigd.
Het mooie is dat dit door de HD niet als storing wordt gezien en ik niks aan vergoedingen krijg.

Het wordt nog erger als ik hierover een klacht wil indienen dan moet ik dit geweldige multimedia bedrijf
een BRIEF moet sturen.

Ik ben het zat en wil eigenlijk wel van mijn contract af weet iemand of dit nu kan nu UPC het eenzijdig heeft beëindigd. Service op dit niveau kan ik elders ook wel krijgen en dan stap ik wel over naar Tele 2 of ik wacht wel tot ik glasvezel heb.
Als er toevallig een webcare medewerker mee kijkt pm me maar. Heb ook al naar wassily een pm gestuurd

lang leven de service van UPC afsluiten 1 uur aansluiten 4 dagen waanzin!!!!

Opzeggen kun je ook doen voor 1 januari op grond van de nieuwe algemene voorwaarden die ingaan, zie upc mail.
 
Terug
Bovenaan