upc signaal

  • Onderwerp starter NickSonnevelt
  • Startdatum
N

NickSonnevelt

Hoi,

vandaag zou upc in het nieuwe huis worden aangesloten. Dus ik tot 3 uur 's middags gekeken of eht er al was maar helaas niets. Dus ik besloot te bellen.
Volgens de helpdesk is het om half 10 's ochtends al aangesloten maar ik heb geen beeld of radio.
Toen maar besloten de groene kabel door te knippen en 1 meter vanaf de grond de tv aan te sluiten, weer geen beeld of radio.
Upc wer opgebeld die vervoglens mij de schuld gaf en een monteur langs zou sturen. Die komt dus morgen middag maar die kan toch ook weinig doen? Het probleem lijkt hem niet bij mij te zitten maar bij upc, ik krijg gewoon geen signaal binnen. Wat kan ik hier aan doen?
Krijg ik straks ook nog een rekening voor die monteur omdat upc zijn werk niet goed doet?

Met vriendelijke groet,

Nick
 
ik kan niks anders zeggen dan welkom bij UPC

ze proberen altijd de schuld op jou te schijven gewoon vol houden. en door drammen dat het bij hun ligt dan lukt het meestal wel
 
Met een beetje pech krijg jij een rekening van UPC omdat jij die kabel hebt doorgeknipt.
Die kabel is eigendom van UPC en dus heb jij hun eigendom beschadigd.
 
Johnny54 zei:
Met een beetje pech krijg jij een rekening van UPC omdat jij die kabel hebt doorgeknipt.
Die kabel is eigendom van UPC en dus heb jij hun eigendom beschadigd.

Lijkt me haast wel zeker....dat ie betaald voor het repareren van de groene kabel. Voortaan eerst denken dan doen..... ;D
 
om veel problemen en ergernissen te voorkomen,

gelijk upc op zeggen, van wege niet geleverde diensten
 
Johnny54 zei:
Met een beetje pech krijg jij een rekening van UPC omdat jij die kabel hebt doorgeknipt.
Die kabel is eigendom van UPC en dus heb jij hun eigendom beschadigd.

Ik wil het AOP in mijn huis verleggen van de woonkamer naar de meterkast.
Vraag gesteld aan UPC via qmail formulier.
Heel snel antwoord (en zelfs op ZONDAG !!), dus hulde aan UPC voor de snelheid.
Inhoud weer een ander verhaal;
De kabel moet ik laten verleggen door de aannemer van de woning .....  ??? ???

Hiermee geven ze dus zelf aan dat je dit door derden mag laten doen.

Overigens heb ik dezelfde vraag uitstaan bij Eneco (lokale electriciteitsboer), maar daar nog geen antwoord van gehad.
 
Monteur is geweest. Bleek dat ik in de straat nog niet was aangesloten bij het grijze kastje.
Werkt nu allemaal prima en de groene kabel heeft hij niks van gezegt.

Kan ik nog een rekening verwachten voor de komst van de monteur?
Lijkt me sterk omdat upc geen signaal geleverd had en het probleem dus niet bij mij zat, iemand ervaring hiermee?

Groeten,

Nick
 
Terug
Bovenaan