• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Router Cisco EPC 3925

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ruroba
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Ruroba

Hallo,
Ben nieuw op dit forum en heb de volgende vraag. In de Cisco router had ik om een bepaalde reden een mac. adres geblokkeerd. Dat heb ik gedaan onder het tabblad wireless-> macfilter. Het probleem is het volgende het mac adres welke geblokkeerd was mocht weer mee doen, daarvoor heb ik bij macfilter het mac.adres vervangen door nulletjes met dubbele punten er tussen en blokkering op disable gezet, vervolgens alles gesaved.
Nu blijkt dat het apparaat welke geblokkeerd was nog steeds geblokkeerd wordt ondanks dat ik de deblokkering herhaaldelijk gecontroleerd heb.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bvd. Piet
 
Kan je niet gewoon een reset naar fabrieksinstellingen van het modem doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu heb ik zelf ook het modem/router Cisco EPC 3925, maar dan de Ziggo versie. Wanneer ik inlog heb ik de mogelijkheid om alle wijzigingen ongedaan te maken en daarmee terug te gaan naar de oorspronkelijke instellingen.
Ik weet niet of de UPC versie dat ook heeft, maar daarmee zou volgens mij het probleem opgelost kunnen worden.
De volgende mogelijkheid die je hebt is door het knopje op de achterzijde 10 seconden ingedrukt te houden tot alle LED-lampjes 1 keer knipperen. Je kunt dit knopje het beste indrukken met een paperclip, naald, satéprikker of iets dergelijks.:
771534a4-c1c6-45b1-8442-09dff630329f.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor jullie reacties , ik ga nu een reset naar fabrieksinstellingen doen.
Gr. Piet
 
Je kan ook het hele mac filter op diabled zetten als dat de enige is, of juist dat ene mac adres enablen in de instellingen. Met een factory reset verlies je gelijk al je instellingen.
 
Bedankt voor jullie reacties, het probleem is opgelost.
Gr. Piet:thumb up:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan