R
Ruroba
Hallo,
Ben nieuw op dit forum en heb de volgende vraag. In de Cisco router had ik om een bepaalde reden een mac. adres geblokkeerd. Dat heb ik gedaan onder het tabblad wireless-> macfilter. Het probleem is het volgende het mac adres welke geblokkeerd was mocht weer mee doen, daarvoor heb ik bij macfilter het mac.adres vervangen door nulletjes met dubbele punten er tussen en blokkering op disable gezet, vervolgens alles gesaved.
Nu blijkt dat het apparaat welke geblokkeerd was nog steeds geblokkeerd wordt ondanks dat ik de deblokkering herhaaldelijk gecontroleerd heb.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bvd. Piet
Ben nieuw op dit forum en heb de volgende vraag. In de Cisco router had ik om een bepaalde reden een mac. adres geblokkeerd. Dat heb ik gedaan onder het tabblad wireless-> macfilter. Het probleem is het volgende het mac adres welke geblokkeerd was mocht weer mee doen, daarvoor heb ik bij macfilter het mac.adres vervangen door nulletjes met dubbele punten er tussen en blokkering op disable gezet, vervolgens alles gesaved.
Nu blijkt dat het apparaat welke geblokkeerd was nog steeds geblokkeerd wordt ondanks dat ik de deblokkering herhaaldelijk gecontroleerd heb.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bvd. Piet