H
hopla
https://www.medianieuwtjes.nl/?p=6102
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hopla zei:https://www.medianieuwtjes.nl/?p=6102


soundwork zei:Lees ik dit goed?![]()
Mag de abonnee nu ook zelf een box kopen ?
Dat is al heel wat voor UPC!!
Wat dan nog als klap op de vuurpijl mij blijft verbazen is dat de versie die gekocht mag worden, geen DVR editie is.
Maar ach, UPC moet nog "ergens" het monopolie op hebben![]()
![]()
Alfons Verbiest zei:Maar nog geen eigen model uitzoeken hè? Het gaat maar om één model. Het is in ieder geval een start.
Alfons

Alfons Verbiest zei:Maar nog geen eigen model uitzoeken hè? Het gaat maar om één model. Het is in ieder geval een start.
Alfons


Apple740 zei:Ik stond al op het punt om morgen naar de winkel te rennen en de Samsung360 te gaan kopen (de HDTV doos van Ziggo) zodat ik verlost ben van de Pioneer Kuro/UPC Philips HDMI resolutie bug, maar helaas.
Zolang je kunt kiezen tussen Philips, Philips en Philips zet dit totaal geen zoden aan de dijk.
Ben trouwens wel zeer benieuwd naar beeldkwaliteitsverschillen met een ander merk HD doos. Als ik namelijk
bijvoorbeeld Discovery-HD via C+ Skandinavië bekijk op mijn Pace HDTV sat receiver, en dit vergelijk
met Discovery-HD via UPC en de Philips doos, dan wint de Pace het toch op beeldscherpte. Dit terwijl
de bitrates van de genoemde zenders ong. gelijk zijn.
Als je geen vergelijkingsmateriaal hebt, dan is Discovery-HD via de UPC/Philips doos heel mooi, maar als ik
overschakel naar de Pace sat doos dan is het toch even slikken. De Pace is gewoon nóg scherper, nog echter. De Philips geeft mij nooit het gevoel dat ik naar de werkelijkheid kijk zo scherp, het zit er altijd nét tegenaan. De Pace gaat wel over dat werkelijkheids randje heen.![]()