F
fibre
Hallo,
een vraagje ik heb hier eigenlijk nooit naar gekeken maar willen het nu wel gebruiken.
Ik kan inloggen via FTP programma geen probleem zie ik ook netjes dat ik ingelogd ben en dan ik nog 50 mb vrij heb dit klopt ook. Alleen alles wat ik verder doe een index.htm of Html aan wil maken krijg ik toegang geweigerd.
een map aanmaken kan ook niet krijg ik ook toegang geweigerd.
Heb de HD gebeld krijg ik te horen we geven geen ondersteuning, het is een onderdeel van me Abbo snap wel dat ze verder geen ondersteuning geven maar de dienst moet wel werken en dat doet het dus gewoon nu niet.
Vind dit nergens op slaan echt weer een actie van UPC Nederland.
Mvg
Alex Dirks

een vraagje ik heb hier eigenlijk nooit naar gekeken maar willen het nu wel gebruiken.
Ik kan inloggen via FTP programma geen probleem zie ik ook netjes dat ik ingelogd ben en dan ik nog 50 mb vrij heb dit klopt ook. Alleen alles wat ik verder doe een index.htm of Html aan wil maken krijg ik toegang geweigerd.
een map aanmaken kan ook niet krijg ik ook toegang geweigerd.
Heb de HD gebeld krijg ik te horen we geven geen ondersteuning, het is een onderdeel van me Abbo snap wel dat ze verder geen ondersteuning geven maar de dienst moet wel werken en dat doet het dus gewoon nu niet.
Vind dit nergens op slaan echt weer een actie van UPC Nederland.
Mvg
Alex Dirks


Ik heb ruim 50 GB webruimte tot mijn beschikking. 