B
Brax
Ik weet niet of dit een nieuwtje is, maar zo wel, dan hebben we er nu achteraf weinig aan, maar wil het toch met jullie delen. Vandaag e-mail ontvangen van UPC. Hierin werd aangegeven:
Bijna 3 toestellen,,,,, maar toch net niet dus :-(
Hartelijk dank voor uw reactie op ons bericht. U geeft aan dat een collega heeft aangegeven dat het mogelijk zou zijn dat u 2 mediaboxen heeft en een CI+ module.
Ik heb met NAAM UPC MEDEWERKER overlegt waarom hij heeft aangegeven dat het wel mogelijk was.
Toen der tijd was het inderdaad zo dat het mogelijk was. Maar na een aantal tests die na 15-04-2011 zijn geweest bleek dat het in ons systeem niet mogelijk is om 2 mediaboxen en een CI+ module op één adres te hebben. Mijn excuses voor de onduidelijkheid.
Ik heb geprobeerd om u met deze aanvullende informatie nog beter te helpen. Ik vertrouw erop dat ik uw vragen volledig heb beantwoord.
Bijna 3 toestellen,,,,, maar toch net niet dus :-(