- Berichten
- 2.137
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
ben al van af begin lid van upc veelproblemen mee gemaakt maar deze slaat echt weer alles
heb extreem telefoon digitale tv bundel pakket meer dan jaar gelden genomen betaaldje voor digitale tv met extra kanalen €2.99 was best wel tevreden soms kleine ergenis om tv digitale dat je hem moet resetten
nu werd ik een maandje geleden door een mederwerker gebeld of ik een digitale mediabox met hd wilde ik voor nog geen 10 euro (+6 euro tele 2 )in de maand verder geen aansluit kosten kreeg binnen week me box toegestuurt en toen begon al een kleine ergenis mediabox werkte niet ik bellen duurde zat bijna kwartier aan de telefoon aan de telefoon zeiden ze binnen 24 uur werkt de mediabox ok geprobleem zei ik naar 3 dagen geen mediabox dus weer bellen ja was verkeerd gegaan zeiden ze oke ken gebeuren zelfde middag had ik de media box aan de praat maar geen extra knanalen paket met tele 2 grrmmm weer bellen werd weer opgelost maar toen haden ze me slaapkamer mediabox afgesloten :'( sjit moest ik weer bellen duurde weer 1 dag voor die werd aangesloten inmiddels had ik al 6x gebeld gemiddeld a 10/12 minuten aan de telefoon 0900 nummer zag oprekeing €8,05 ex btw telefoon kosten naar 0900 nummer van upc na ja houd me nog in denk vooruit ga ik niet over zeuren hun fout maar ja nu komt het krijg na een maandje me rekeing van upc dat was wel effe schikken moest ineens abonnemt digitale tv moest ik 2x activering kosten betalen € 25,20 2x later op factuur worder1 verrekend waarom betalen 2x actievering heb maar 1 box gehad die gratis was andere box heb ik al van af begin digitale tv dus 25.20 genaaid !!!!staat ook nog op factuur dat ik upc tv beeindigd heb heb ik nooit beeidigd ze smeren me nu 2 contraten aan met tele 2
ik wil alleen een box met een hd en tele 2 voetbal hebben voor nu betaalde ik voor me 2 boxen totaal 42,91 ex btw was niet de afspraak zal gewoon me 2,99 voor box1 (wilde daar niets aan veranderd hebben) en nieuwe box met hd zal dan 8.99 + 6 euro tele 2 +analoog 13.49 ex kom ik op totaal ander bedrag al ik alles uitreken
bel ik weer upc op komen ze weer met die standard vragen en 100x excuus nu moet ik alles weer zelf uitzoeken om formulier in tevullenm opeen upc side zei iken me telefoon kosten die ik heb gemaakt elke keer bellen naar duurrrrrrrrrrr 0900 nummer met btw 10 euro extra aan upc kwijt (ken je ook maand gratis digitaal kijken voor ) zei dood leuk aan de telefoon we vergoeden geen telefoon kosten word het tijd dat upc wel gratis bellen word zei ik werd dat mannetje aan de telefoon brutaal zei tegen me stapje toch over naar kpn zal ik u door verbinden was van mij 1 ding tuut tuut tuut heb verbinding verbroken was een asshole aan de foon ik ga schade bij upc verhalen zal mij benieuwe of ik via een schade formulier me kosten vergoed krijg zo niet stap ikgelijk op ben beetje zat UPC
dit bericht is speciaal voor de upcmederwerkers die in dit forum zitten !!!!!!!!!!!!!!
ps. ben diep terleur gesteld in upc ben je vanaf begin al klant heb je altijd wel weer een probleem met hun diensten houd dat nu noooit op met die fouten bij upc
heb extreem telefoon digitale tv bundel pakket meer dan jaar gelden genomen betaaldje voor digitale tv met extra kanalen €2.99 was best wel tevreden soms kleine ergenis om tv digitale dat je hem moet resetten
nu werd ik een maandje geleden door een mederwerker gebeld of ik een digitale mediabox met hd wilde ik voor nog geen 10 euro (+6 euro tele 2 )in de maand verder geen aansluit kosten kreeg binnen week me box toegestuurt en toen begon al een kleine ergenis mediabox werkte niet ik bellen duurde zat bijna kwartier aan de telefoon aan de telefoon zeiden ze binnen 24 uur werkt de mediabox ok geprobleem zei ik naar 3 dagen geen mediabox dus weer bellen ja was verkeerd gegaan zeiden ze oke ken gebeuren zelfde middag had ik de media box aan de praat maar geen extra knanalen paket met tele 2 grrmmm weer bellen werd weer opgelost maar toen haden ze me slaapkamer mediabox afgesloten :'( sjit moest ik weer bellen duurde weer 1 dag voor die werd aangesloten inmiddels had ik al 6x gebeld gemiddeld a 10/12 minuten aan de telefoon 0900 nummer zag oprekeing €8,05 ex btw telefoon kosten naar 0900 nummer van upc na ja houd me nog in denk vooruit ga ik niet over zeuren hun fout maar ja nu komt het krijg na een maandje me rekeing van upc dat was wel effe schikken moest ineens abonnemt digitale tv moest ik 2x activering kosten betalen € 25,20 2x later op factuur worder1 verrekend waarom betalen 2x actievering heb maar 1 box gehad die gratis was andere box heb ik al van af begin digitale tv dus 25.20 genaaid !!!!staat ook nog op factuur dat ik upc tv beeindigd heb heb ik nooit beeidigd ze smeren me nu 2 contraten aan met tele 2
ik wil alleen een box met een hd en tele 2 voetbal hebben voor nu betaalde ik voor me 2 boxen totaal 42,91 ex btw was niet de afspraak zal gewoon me 2,99 voor box1 (wilde daar niets aan veranderd hebben) en nieuwe box met hd zal dan 8.99 + 6 euro tele 2 +analoog 13.49 ex kom ik op totaal ander bedrag al ik alles uitreken
bel ik weer upc op komen ze weer met die standard vragen en 100x excuus nu moet ik alles weer zelf uitzoeken om formulier in tevullenm opeen upc side zei iken me telefoon kosten die ik heb gemaakt elke keer bellen naar duurrrrrrrrrrr 0900 nummer met btw 10 euro extra aan upc kwijt (ken je ook maand gratis digitaal kijken voor ) zei dood leuk aan de telefoon we vergoeden geen telefoon kosten word het tijd dat upc wel gratis bellen word zei ik werd dat mannetje aan de telefoon brutaal zei tegen me stapje toch over naar kpn zal ik u door verbinden was van mij 1 ding tuut tuut tuut heb verbinding verbroken was een asshole aan de foon ik ga schade bij upc verhalen zal mij benieuwe of ik via een schade formulier me kosten vergoed krijg zo niet stap ikgelijk op ben beetje zat UPC
dit bericht is speciaal voor de upcmederwerkers die in dit forum zitten !!!!!!!!!!!!!!
ps. ben diep terleur gesteld in upc ben je vanaf begin al klant heb je altijd wel weer een probleem met hun diensten houd dat nu noooit op met die fouten bij upc
