• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC onbereikbaar

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Godley
  • Startdatum Startdatum
G

Godley

Ik heb al dagen lang een probleem om UPC te bellen, steeds word ik na de keuze die ik maak eruit gegooid.


Kan ze via 09001580 wel bereiken, maar met 1200 niet

Kan ze iig wel bereiken gelukkig
 
Vakantie / feestdagen komen eraan, dan is er weer personeels-gebrek denk ik?
 
totaal zei:
Vakantie / feestdagen komen eraan, dan is er weer personeels-gebrek denk ik?

Dat heeft er totaal niets mee te maken, TS geeft aan dat het alleen te bereiken is via het 0xxx nmr en niet via 1200.

@ts, je hebt bellen via upc neem ik aan, dan lijkt het erop dat dit niet goed in het systeem bij hen. Bel je via de vaste lijn? Iets meer info zou fijn zijn.

Groet
 
Wat dat laatste betreft, ik zie inderdaad bij je persoonlijke gegevens geen UPC-telefonie staan.
Als je dat niet hebt, dan is het logisch dat de telefooncentrale waar je wel op zit niet weet dat 1200 van UPC is. Evenmin als met mobiel bellen.

Edit:
Bij nader lezen is dit het niet, want je kreeg het keuzemenu en werd er daarna uitgegooid. Voortaan moet ik toch wat beter lezen.
 
J. de Boer zei:
Wat dat laatste betreft, ik zie inderdaad bij je persoonlijke gegevens geen UPC-telefonie staan.

Dat zie je tegenwoordig sowieso niet meer bij een profiel op Chelloo.nl.

22-12-2013 17-32-22.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt. De TS schrijft toch ook dat hij eruit wordt gegooid na het maken van een keuze? Naar ik aanneem is dat in het menu van de HD.
 
Juist Tonne2004, wel contact met de HD, maar na keuzemenu wordt de verbinding verbroken. Dacht al dat het aan mij lag... (verkeerd lezen).
 
Heb je al eens geprobeerd bij dat menu "per ongeluk" een andere keuze te maken? Wie weet krijg je dan wel iemand aan de lijn.
 
Terug
Bovenaan