• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC nieuwsserver?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Wolffman
  • Startdatum Startdatum
W

Wolffman

Hoi allemaal

Waarom heeft upc geen eigen gratis nieuwsserver die je kan gebruiken op usenet of spotnet of wat dan ook
andere providers hebben dat wel, ik ben al 14 jaar klant bij Chello/Upc ik vind het raar dat hun dat niet hebben, of is er wel iets van hun wat ik misschien over het hoofd heb gezien wie kan mij helpen, alvast bedankt

Gr, Wolffman
 
Nope, hebben ze gewoon niet.
Je bent en blijft aangewezen op usenetservers van andere partijen.
Vaak zijn die toch het beste.
 
Bedankt Creative Solution

Ik lift nu mee op een vriend van mij via zijn Ziggo provider maar ik wil toch iets voor mij zelf hebben dus ben aan het zoeken wat voor mij het beste is, en kan ik trouwens de inlog die dan ontvang van usenet ook gebruiken op spotnet en zo?
 
Wolffman zei:
kan ik trouwens de inlog die dan ontvang van usenet ook gebruiken op spotnet en zo?

Als jij een abonnementje neemt bij een USP kan je die inloggegevens inderdaad gewoon gebruiken voor Spotnet. Hetzij om te downloaden met Spotnet, hetzij Spotnet gebruiken voor de NZB's om die weer te laten downloaden door een losse newsreader. In dat geval moet je voor Spotnet gewoon 1 thread gebruiken en voor je newsreader de rest.
 
Overigens heeft UPC, dat weten de wat oudere members nog wel, ooit een nieuwsserver gehad die uitermate brak functioneerde, een retentie van 4 uur of zo. Terecht zijn ze daar jaren geleden mee gestopt want dit soort zaken zijn geen core handel van een ISP en dat kun je beter overlaten aan een USP.
 
..dat was de oude tijd en wat werd er over geklaagd in de chello newsgroep. :o
 
Ja dat weet ik ook nog wel. Toen moest ik een week wachten totdat ik een film of iets binnenhad. Nu gaat het gelukkig in 5 minuten tijd (afhankelijk van de grootte)
 
Terug
Bovenaan