W
Wolffman
Hoi allemaal
Waarom heeft upc geen eigen gratis nieuwsserver die je kan gebruiken op usenet of spotnet of wat dan ook
andere providers hebben dat wel, ik ben al 14 jaar klant bij Chello/Upc ik vind het raar dat hun dat niet hebben, of is er wel iets van hun wat ik misschien over het hoofd heb gezien wie kan mij helpen, alvast bedankt
Gr, Wolffman
Waarom heeft upc geen eigen gratis nieuwsserver die je kan gebruiken op usenet of spotnet of wat dan ook
andere providers hebben dat wel, ik ben al 14 jaar klant bij Chello/Upc ik vind het raar dat hun dat niet hebben, of is er wel iets van hun wat ik misschien over het hoofd heb gezien wie kan mij helpen, alvast bedankt
Gr, Wolffman
