4
47
Hallo, wil toch mn verhaal kwijt omdat ik op ploffensta ,we gaan nu zeker een heleboel van de abbo veranderen, recent ben ikovergegaan naar een andere telefoon provider omdat wij meer instellingen zelf willen kunnen doen ivm persoonlijke redenenechter UPC neemt nu wraak of je het wilt geloven of niet sinds we weg zijn met de telefonie van UPC zijn er netwerk problemen ineens goh wat toevallig er vind nauwelijks een IP uitgifte plaats en als je al online komt haal jezeker de 100mb niet ,komt er toevallig weleenmonteur dan werkt alles toevallig weer...maargoed als je al een ip krijgt dan is er geen snelheid meer ik kan niet eens testen op de speedtest.net en het is nog een wonder dat ik hier kan komen om mn klacht te doen, ik heb dit jaar bij elkaar opgeteld aan hardware meer dan 850 euro moeten besteden wat trouwens niemand iets aangaat maargoed het is een boel geld.
We zijn wegens omstandigheden afhankelijk van goedwerkende telefonie jah wie niet maar aangezien het nu bij een VoIP provider is en dat weer afhankelijk is van internet[je snapt al wat bedoel met wraak] hebben we nu dus geen telefonie ookwerkt het wel als je het aansluit[bepaalde instellingen was nog mee bezig om de geluids kwaliteit wat beter te krijgen] maargoed daar gaat het niet om ,wij willen gewoon waar voor ons geld krijgen en niet deze onzin.
Aanvullende informatie is wel dat de half nieuw aangelde lijn van buitenaf nooit echt goed gemaakt is want de snelheid is nooit gehaald alleen op de dag dat er een monteur was nu weet ik niet of dit ermee te maken kan hebben maar de situatie is echt hopeloos zo ,we gaan in elk geval wel abbo onderdelen veranderen als er geen goede oplossing komt!
DIT HAD NOOIT MOGEN GEBEUREN! DIT IS WERKELIJK ONPROFESSIONEEL VAN UPC EN VERDIEND GEEN SCHOONHEIDS PRIJS! BEN WERKELIJK WOEST NU
We zijn wegens omstandigheden afhankelijk van goedwerkende telefonie jah wie niet maar aangezien het nu bij een VoIP provider is en dat weer afhankelijk is van internet[je snapt al wat bedoel met wraak] hebben we nu dus geen telefonie ookwerkt het wel als je het aansluit[bepaalde instellingen was nog mee bezig om de geluids kwaliteit wat beter te krijgen] maargoed daar gaat het niet om ,wij willen gewoon waar voor ons geld krijgen en niet deze onzin.
Aanvullende informatie is wel dat de half nieuw aangelde lijn van buitenaf nooit echt goed gemaakt is want de snelheid is nooit gehaald alleen op de dag dat er een monteur was nu weet ik niet of dit ermee te maken kan hebben maar de situatie is echt hopeloos zo ,we gaan in elk geval wel abbo onderdelen veranderen als er geen goede oplossing komt!
DIT HAD NOOIT MOGEN GEBEUREN! DIT IS WERKELIJK ONPROFESSIONEEL VAN UPC EN VERDIEND GEEN SCHOONHEIDS PRIJS! BEN WERKELIJK WOEST NU
