• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC neemt wraak op trouwe klant!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 47
  • Startdatum Startdatum
4

47

Hallo, wil toch mn verhaal kwijt omdat ik op ploffensta ,we gaan nu zeker een heleboel van de abbo veranderen, recent ben ikovergegaan naar een andere telefoon provider omdat wij meer instellingen zelf willen kunnen doen ivm persoonlijke redenenechter UPC neemt nu wraak of je het wilt geloven of niet sinds we weg zijn met de telefonie van UPC zijn er netwerk problemen ineens goh wat toevallig er vind nauwelijks een IP uitgifte plaats en als je al online komt haal jezeker de 100mb niet ,komt er toevallig weleenmonteur dan werkt alles toevallig weer...maargoed als je al een ip krijgt dan is er geen snelheid meer ik kan niet eens testen op de speedtest.net en het is nog een wonder dat ik hier kan komen om mn klacht te doen, ik heb dit jaar bij elkaar opgeteld aan hardware meer dan 850 euro moeten besteden wat trouwens niemand iets aangaat maargoed het is een boel geld.
We zijn wegens omstandigheden afhankelijk van goedwerkende telefonie jah wie niet maar aangezien het nu bij een VoIP provider is en dat weer afhankelijk is van internet[je snapt al wat bedoel met wraak] hebben we nu dus geen telefonie ookwerkt het wel als je het aansluit[bepaalde instellingen was nog mee bezig om de geluids kwaliteit wat beter te krijgen] maargoed daar gaat het niet om ,wij willen gewoon waar voor ons geld krijgen en niet deze onzin.
Aanvullende informatie is wel dat de half nieuw aangelde lijn van buitenaf nooit echt goed gemaakt is want de snelheid is nooit gehaald alleen op de dag dat er een monteur was nu weet ik niet of dit ermee te maken kan hebben maar de situatie is echt hopeloos zo ,we gaan in elk geval wel abbo onderdelen veranderen als er geen goede oplossing komt!

DIT HAD NOOIT MOGEN GEBEUREN! DIT IS WERKELIJK ONPROFESSIONEEL VAN UPC EN VERDIEND GEEN SCHOONHEIDS PRIJS! BEN WERKELIJK WOEST NU :knuppel2:
 
Ik hoop dat het schrijven van dit verhaal je helpt bij de verwerking van het aangedane leed, verder vliegt het verhaal alle kanten op. Misschien moet je eens diep ademhalen en het opnieuw schrijven, begrijpen we het misschien ook.
 
Ik lees een hoop onzin en beschuldingingen die je nooit hard kunt maken. Dat er storingen zijn betekend niet dat er opzet in het spel is. En bovendien de ervaring leert dat mensen de techniek niet begrijpen en vaak onterecht roepen dat het aan de provider ligt.
 
Eens met de bovenstaande schrijvers. Aan het verhaal is geen touw aan vast te knopen
 
Of zelf hardware aan gaan schaffen en "denken" dat het goed werkend spul is wat vaak eerder de boel verslechterd.
Maar ik hoop dat je je hart een beetje hebt kunnen luchten.
 
Zodra je telefoon van UPC opzegt zetten ze alles op alles om de verbinding te verstieren, natuurlijk. :laugh:
 
ik denk dat je het in een woeste bui hebt geschreven, maar controleer even je verhaal zou ik zeggen.

Dat upc wraak neemt op klanten lijkt me zeer onwaarschijnelijk!
 
AirWarrior zei:
Hier zit een kink in de kabel.
TS spreekt wartaal.

Denk dat dat juist komt omdat UPC zn internetsignaal stoort....Dan komt het bericht soms niet correct aan de andere kant ;-)
 
Terug
Bovenaan