W
wezzie1973
hallo mensjes
vandaag zou er een monteur komen om mijn doe het zelf pakket verder aantesluiten
die monterur kwam idd maar die kwam binnen 10 min tot de conclusie
dat het te veel werk was om mijn digitaal tv verder af te maken
ik heb hier namelijk chello extreem ( tyaron modem) en zon grote witte stoeptegel voor de digi foon (beide werken hier prima)
maar bij mijn digitv kreeg ik een motorola surfboard en een motorola 3000dvi decoder
die monteur zegt je moet een webstar combi modem vragen voor je foon en internet
dus hij belt upc en vraagt of dat hier mogelijk is en ze zeiden ja maar dan moest ik dus maar ff de klantenservice bellen om dat te regelen
en die monteur pakt zijn spullen en gaat weg
dus ik zit nog steeds zonder digitv)
ik de klanten service bellen ( na tig keer doorgeschakeld te zijn) krijg ik te horen dat wat die monteur dacht niet mogelijk is hier
was technisch niet mogelijk
Winterswijk loopt achter blijkbaar

nu krijg ik een andere decoder de nieuwe of zo iets weet zo nie meer welk merk (ze waren per 6 okt overgestapt op een nieuw systeem)
maar zo zie je maar weer daar bij de helpdesk van upc (wie die monteur belde ) weten ze geen ene donder
nu moet ik maar 7 tot 10 werkdagen wachten op die andere decoder
zit nu al zeker een maand zonder digitv
moest ff me frustratie kwijt hier sorry
vandaag zou er een monteur komen om mijn doe het zelf pakket verder aantesluiten
die monterur kwam idd maar die kwam binnen 10 min tot de conclusie
dat het te veel werk was om mijn digitaal tv verder af te maken
ik heb hier namelijk chello extreem ( tyaron modem) en zon grote witte stoeptegel voor de digi foon (beide werken hier prima)
maar bij mijn digitv kreeg ik een motorola surfboard en een motorola 3000dvi decoder
die monteur zegt je moet een webstar combi modem vragen voor je foon en internet
dus hij belt upc en vraagt of dat hier mogelijk is en ze zeiden ja maar dan moest ik dus maar ff de klantenservice bellen om dat te regelen
en die monteur pakt zijn spullen en gaat weg

ik de klanten service bellen ( na tig keer doorgeschakeld te zijn) krijg ik te horen dat wat die monteur dacht niet mogelijk is hier
was technisch niet mogelijk





nu krijg ik een andere decoder de nieuwe of zo iets weet zo nie meer welk merk (ze waren per 6 okt overgestapt op een nieuw systeem)
maar zo zie je maar weer daar bij de helpdesk van upc (wie die monteur belde ) weten ze geen ene donder
nu moet ik maar 7 tot 10 werkdagen wachten op die andere decoder



moest ff me frustratie kwijt hier sorry