R
remmie
Hallo,
Maandag is er door een monteur van centric de modem ge switch omdat ik heel veel last had van wegvallende verbinding op de oude modem,Echter staat maximaal 24u voor de push van de nieuwe modem op het netwerk van upc.
Echter is er al ruim 48uur voorbij en ik zit nog steeds met de snelheid van de oude telefoonlijn en kan nog steeds niet gebruik maken van mijn huis telefoon door die gedoe.
Upc Helpdesk reactie's : de 1e zegt ja maar meneer er is nog geen 24u voorbij komt wel goed morgen.
de 2e zegt meneer er staat standaard max 24u voor maar omdat het bij u van 2 naar 1modem is gegaan kan het langer duren hij zei als het morgen om deze tijd nog niet goed is dan bel ik u op om te kijken wat we hier aan kunnen doen en als het daarvoor al goed staat in het systeem krijgt u een sms,Nou vandaag had ie moeten bellen maar niet gedaan vind ik erg jammer.
de 3e van vandaag zegt meneer ik zie dat ie nog steeds bezig waarop ik vraag ja maar hoelang gaat dit nu dan nog duren waarop zei zegt ja dat weet ik ook niet .Ik vraag vriendelijk met de vraag of ze me wilt door verbinden met de klachten afdeling aangezien ik die eerder dit jaar ook gesproken hebt en mij wel heel netjes terug belde en probeerde op telossen met de problemen,zij zegt nee meneer u moet maar een brief sturen ik kan u niet met iemand personelijk door verbinden dat mag niet waarop ik zeg dat hoeft ook niet maar verbind me maar gewoon door met de algemene nr van de klachten afdeling maar dat weigerde ze ik heb dr maar netjes bedankt en opgehangen ik word hier echt pissig over.
Misschien dat 1 van de webcare leden hier mij kunnen helpen met als eerst te vertellen hoeveeltijd er nog verstreken zal gaan voordat alles is opgelost.
Alvast bedankt.
Gr
Remco
Maandag is er door een monteur van centric de modem ge switch omdat ik heel veel last had van wegvallende verbinding op de oude modem,Echter staat maximaal 24u voor de push van de nieuwe modem op het netwerk van upc.
Echter is er al ruim 48uur voorbij en ik zit nog steeds met de snelheid van de oude telefoonlijn en kan nog steeds niet gebruik maken van mijn huis telefoon door die gedoe.
Upc Helpdesk reactie's : de 1e zegt ja maar meneer er is nog geen 24u voorbij komt wel goed morgen.
de 2e zegt meneer er staat standaard max 24u voor maar omdat het bij u van 2 naar 1modem is gegaan kan het langer duren hij zei als het morgen om deze tijd nog niet goed is dan bel ik u op om te kijken wat we hier aan kunnen doen en als het daarvoor al goed staat in het systeem krijgt u een sms,Nou vandaag had ie moeten bellen maar niet gedaan vind ik erg jammer.
de 3e van vandaag zegt meneer ik zie dat ie nog steeds bezig waarop ik vraag ja maar hoelang gaat dit nu dan nog duren waarop zei zegt ja dat weet ik ook niet .Ik vraag vriendelijk met de vraag of ze me wilt door verbinden met de klachten afdeling aangezien ik die eerder dit jaar ook gesproken hebt en mij wel heel netjes terug belde en probeerde op telossen met de problemen,zij zegt nee meneer u moet maar een brief sturen ik kan u niet met iemand personelijk door verbinden dat mag niet waarop ik zeg dat hoeft ook niet maar verbind me maar gewoon door met de algemene nr van de klachten afdeling maar dat weigerde ze ik heb dr maar netjes bedankt en opgehangen ik word hier echt pissig over.
Misschien dat 1 van de webcare leden hier mij kunnen helpen met als eerst te vertellen hoeveeltijd er nog verstreken zal gaan voordat alles is opgelost.
Alvast bedankt.
Gr
Remco
