• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Modem switch (Omruil)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter remmie
  • Startdatum Startdatum
R

remmie

Hallo,

Maandag is er door een monteur van centric de modem ge switch omdat ik heel veel last had van wegvallende verbinding op de oude modem,Echter staat maximaal 24u voor de push van de nieuwe modem op het netwerk van upc.

Echter is er al ruim 48uur voorbij en ik zit nog steeds met de snelheid van de oude telefoonlijn en kan nog steeds niet gebruik maken van mijn huis telefoon door die gedoe.

Upc Helpdesk reactie's : de 1e zegt ja maar meneer er is nog geen 24u voorbij komt wel goed morgen.
de 2e zegt meneer er staat standaard max 24u voor maar omdat het bij u van 2 naar 1modem is gegaan kan het langer duren hij zei als het morgen om deze tijd nog niet goed is dan bel ik u op om te kijken wat we hier aan kunnen doen en als het daarvoor al goed staat in het systeem krijgt u een sms,Nou vandaag had ie moeten bellen maar niet gedaan vind ik erg jammer.

de 3e van vandaag zegt meneer ik zie dat ie nog steeds bezig waarop ik vraag ja maar hoelang gaat dit nu dan nog duren waarop zei zegt ja dat weet ik ook niet .Ik vraag vriendelijk met de vraag of ze me wilt door verbinden met de klachten afdeling aangezien ik die eerder dit jaar ook gesproken hebt en mij wel heel netjes terug belde en probeerde op telossen met de problemen,zij zegt nee meneer u moet maar een brief sturen ik kan u niet met iemand personelijk door verbinden dat mag niet waarop ik zeg dat hoeft ook niet maar verbind me maar gewoon door met de algemene nr van de klachten afdeling maar dat weigerde ze ik heb dr maar netjes bedankt en opgehangen ik word hier echt pissig over.


Misschien dat 1 van de webcare leden hier mij kunnen helpen met als eerst te vertellen hoeveeltijd er nog verstreken zal gaan voordat alles is opgelost.

Alvast bedankt.

Gr
Remco
 
Someone just needs to enter your new modem into the system. It takes a few minutes at most. I can't even begin to speculate why something like that would take 24 hours...unless they only have 1 person doing the job part time once every two days..hey lets cost cut some more.
 
Ja cx-ray, want er is natuurlijk ook maar 1 persoon per dag waarvan de configuratie moet worden aangepast....

remmie, de 2e medewerker had wel gelijk, doordat je inderdaad van een apart modem voor voice en een apart modem voor internet naar 1 gecombineerd modem gaat, komt er iets meer bij kijken dan een standaard modemruil.

Het blijft echter een feit dat het beloven terug te bellen en dat niet nakomen, niet goed te praten is, tenzij diegene toevallig ziek is geworden en daardoor niet op zijn werk is. Dan wordt terugbellen inderdaad een beetje lastig ;)

Om de assistentie van een WebCare medewerker te krijgen, kun je het beste even naar hun eigen topic gaan, en dan 1 van de 2 technische WC-ers een PM sturen.
Houdt er wel rekening mee dat zij het enorm druk hebben en dat de kans groot is dat je door nogmaals telefonisch contact met de helpdesk te zoeken waarschijnlijk toch eerder geholpen wordt. Ik weet dat het frustrerend is, maar ik denk dat je op die manier toch het snelst geholpen gaat worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
It's been proven beyond any doubt that this company is mismanaged. Personally, I've been trying since Feb. to change my direct debit account. I've sent 3 written request already. They claim no one has ever seen them. These people aren't too busy to do their job. It's chaos there.
 
Misschien moet je "aren't" in je een na laatste zin veranderen in "are"?
 
volgens mij moet de monteur die de modems komt omruilen bij je thuis zelf bellen voor de switch. Heeft hij wel gebeld om dit voor elkaar te krijgen? Hij moet naar India bellen om dit geregeld te krijgen en dan is het echt niet meer werk dan een minuut of 5.

Bij mij is dit begin dit jaar zo gegaan. De monteur pas laten vertrekken bij een werkende verbinding.
Je moet toch tekenen voor ontvangst en als er geen verbinding is NIET tekenen.
 
Sun0000 zei:
Misschien moet je "aren't" in je een na laatste zin veranderen in "are"?

I don't think so. In my opinion the people that work there have good intentions and try to do their best. The leadership or the lack thereof is the problem.
 
bollebakker zei:
volgens mij moet de monteur die de modems komt omruilen bij je thuis zelf bellen voor de switch. Heeft hij wel gebeld om dit voor elkaar te krijgen? Hij moet naar India bellen om dit geregeld te krijgen en dan is het echt niet meer werk dan een minuut of 5.

Bij mij is dit begin dit jaar zo gegaan. De monteur pas laten vertrekken bij een werkende verbinding.
Je moet toch tekenen voor ontvangst en als er geen verbinding is NIET tekenen
.

Dat is echt onzin. De monteur belt de serienummers door naar India en die voert ze via de swaptool in. De monteur heeft daarna geen invloed over de tijd die het kan/gaat duren.
En als het goed is kan de monteur op de werkbon invullen dat het nog niet werkt en kun je gewoon tekenen.
Door de monteur onnodig te laten blijven, benadeel je de klant die na jou komt. En bedenk dat een volgende keer, jij die klant kunt zijn ;)

Veel monteurs zijn best wel bereid om hun nummer achter te laten en eventueel later terug te komen als het niet werkt.
 
Ik heb hetzelfde probleem als Remco. Maandag is door een monteur van Centric (prima werk verder) een nieuwe modem (Cisco) geplaatst: dus ook van 2 naar 1 modem. Volgens hem zou internet het na een uurtje weer doen, en de telefoon na zo'n 3 uurtjes; en dat allemaal vanzelf.
Momenteel (26 dec.) zitten we nog steeds zonder telefoon.
Dinsdag 21 dec. 's avonds bij de buren gebeld. Het zou max. 72 uur duren alvorens we weer telefoon hebben.
Inmiddels zijn we dus een week verder = 144 uur.
Schiet mij maar lek. :'(
 
Effel zei:
Ik heb hetzelfde probleem als Remco. Maandag is door een monteur van Centric (prima werk verder) een nieuwe modem (Cisco) geplaatst: dus ook van 2 naar 1 modem. Volgens hem zou internet het na een uurtje weer doen, en de telefoon na zo'n 3 uurtjes; en dat allemaal vanzelf.
Momenteel (26 dec.) zitten we nog steeds zonder telefoon.
Dinsdag 21 dec. 's avonds bij de buren gebeld. Het zou max. 72 uur duren alvorens we weer telefoon hebben.
Inmiddels zijn we dus een week verder = 144 uur.
Schiet mij maar lek. :'(

Hoe veel lampjes branden er dan nu op je modem? Heb je je modem al eens geherstart? Misschien staat er nog niet de juiste bootfile op.
 
Terug
Bovenaan