• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Mediabox, wat een klote bedrijf hoe UPC met klanten omgaat !

K

kloteupc

Vanaf 3 maanden geleden kwam mijn mediabox voor de digitale tv binnen, nou was die maar nooit gekomen !!!!

Het beeld viel tegen dat het vaak blokkerig was en bleef hangen, geldt ook voor het geluid.
Ook is het updaten wat bij mij altijd om 21 uur gebeurde tijdens een film zeer irritant !

OK, nu de klantenservice op 0900-1580 (10c min) + gratis ! een zeeeer lange wachttijd.

Vandaag weer gebeld en na vanaf 18 uur in de wacht te hebben gestaan en om 18. 43 (43 minuten) geholpen te worden
komt er weer zo'n vakantie kracht aan de telefoon... weer het verhaal van voor af aan uit gelegd.

Ik had dus gewoon een mediabox aangevraagd ZONDER EXTRA's. GEEN EXTRA Pakketten.

De 1ste maand krijg ik een factuur van 62 euro. Dit zou nooit meer gebeuren 1000 x excuus.... aan de telefoon...

jaja, dact ik nog, want ik had de helpdesk al eens meegemaakt omdat ik in het verleden CHello had.

Maand 2... Bedrag niet zoals gezegd teruggestort maar nogmaals in 2 voud afgeschreven (=3 x betaald = 180 euro)

Weer gebeld niemand weet iets... zeer boos geworden en teruggestuurd dat rot ding: VANWEGE DE KLOTE SERVICE DESK VAN UPC !!

Maand 3 zonder Mediabox maar... met factuur en AANMANINGEN !!!

Vandaag weer gebeld en krijg ik weer zo'n geval die helemaal niets kan vinden in de pc. Sterker nog ze zei : mijnheer uw aanmaning had kunnen worden voorkomen als u eerder had gebeld...
grrrrr rustig blijven Arno.. rustig, mevrouw zei ik rustig (ik had immers dit keer maar 23 minuten gewacht + 1 keer doorverbonden 14 minuten)
Ze zei nadat ik vorige week mijn bank opdracht heb gegeven dat UPC geen automatische incasso kan intrekken van mijn rekening, dat een deurwaarder langs zou komen ... ??? ;) jaja

Wat ik nu ga doen is mijn rechtbijstand inschakelen. spuug en spuug en SPUUG ZAT BEN IK VAN UPC !!!!!

Nog nooit heb ik een bedrijf meegemaakt wat zo onproffesionele helpdesk met medewerkers heeft en waar de klant absoluut geen koning is maar alleen maar de duppe.

Ik hoop zo dat iemand een tip heeft hoe ik dit op kan lossen. Mijn abbonnement van 2,16 x 2 maanden = 4, 32 euro kost mij nu

180 + 60 euro deze manand zonder decoder + 125 euro telefoonkosten = 365 ??? echt niet, ik verhaal alles terug.

Wat zijn jullie ervaringen, graag met z'n allen de gegevens verzamelen. Ik hoop zo dat die mediabox flopt, failliet UPC dat wordt het als je zo met je klanten omgaat.....

Top zo'n reactie dat iemand die surft op het form mij gaat helpen, klasse !

Wat UPC betreft, vandaag zaterdag 2 sep weer een brief van\UPC en wel een aanmelding voor mijn automatische incasso ????

Hier schijn ik voor gebeld te hebben,,,, nou die had ik juist ingetrokken !!! triest triest trist bedrijf geen goed woord voor over.
Hoop dat ze snel failliet gaan !!!

Vandaag, 12 september >> Brief van UPC, welkom nieuwe abonnee van digitale televisie. DIT GELOOF JE TOCH NIET !!! De mediabox is onderweg... JAJA UPC, ik zal hem is digitaal in je REET douwen. Wat ben ik het zat. Ook had ik de incasso geblokkerd, krijg ik afgelopen vrijdag een brief bedankt dat u voortaan automatisch wil gaan betalen.......

O ja, ik vergat te vertellen dat ze me verzochten om de decoder terug te sturen.... ligt er pas een maand, MAAR WAAR HE UPC: ZIJN JULLIE HEM KWIJT NET ALS DE GOEDE MEDEWERKERS EN FACTUREN VAN MENSEN>>>???!!!
 
En wederom een helpdesk die weer niks presteerd. Hoewel er ook goeie tussen zitten lijkt het er op of 70% van alles wat daar werkt en antwoord geeft drama is.. Ik blijf altijd maar zeggen neem je gesprekken op! Zo heb je altijd bewijs. En jij moet gewoon je rechtsbijstand verzekering inschakelen voor in ieder geval de gemaakte kosten!

Mijn ervaring is: er word aan gewerkt :(

succes
 
ach ja wat wel een voordeel is van zon forum

als er mensen geen internet hebben dat ze ook niet kunnen klagen
 
https://ziggoforum.nl/topics/14654/

Nisschien dat je hier is kan kijken, klachten commissie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
inzane19 zei:
En wederom een helpdesk die weer niks presteerd. Hoewel er ook goeie tussen zitten lijkt het er op of 70% van alles wat daar werkt en antwoord geeft drama is.. Ik blijf altijd maar zeggen neem je gesprekken op! Zo heb je altijd bewijs. En jij moet gewoon je rechtsbijstand verzekering inschakelen voor in ieder geval de gemaakte kosten!

Mijn ervaring is: er word aan gewerkt :(

succes

Gelul!!!!
Als je het opneemt zal je dat meteen tijdens het gesprek kenbaar moeten maken.
Doe je dat niet dan ben je volgens de wet illegaal bezig, en wordt dit ook niet als bewiijs aangezien.
 
Mario zei:
Gelul!!!!
Als je het opneemt zal je dat meteen tijdens het gesprek kenbaar moeten maken.
Doe je dat niet dan ben je volgens de wet illegaal bezig, en wordt dit ook niet als bewiijs aangezien.

Jezus man relax. Omdat ik de zin vergeet neer te zetten dat je het wel moet vermelden ga je gelijk zo te keer met je 4 uitroep tekens ??? Ook ik ben bekend bij de wet en ja ook ik weet dat je dit moet vermelden.
 
inzane19 zei:
Jezus man relax. Omdat ik de zin vergeet neer te zetten dat je het wel moet vermelden ga je gelijk zo te keer met je 4 uitroep tekens ??? Ook ik ben bekend bij de wet en ja ook ik weet dat je dit moet vermelden.

Niet alleen om dit, maar gewoon het feit dat je zo trots op je orange adsl verbinding bent, maar ondertussen in alle kabel internet topics haarfijn denkt te vertellen wat wel en niet kan zonder die "life" ervaring.

edit: ik laat me weer gaan, sorry
 
Mario zei:
Niet alleen om dit, maar gewoon het feit dat je zo trots op je orange adsl verbinding bent, maar ondertussen in alle kabel internet topics haarfijn denkt te vertellen wat wel en niet kan zonder die "life" ervaring.

Of je moet wat verder kijken dan 3 pagina`s aan berichten. Ik heb 5 jaar bij de kabel gezeten en heb nu net een jaar digi tv. Ik ben hier dus niet voor me lol gekomen. En aangezien ik nog steeds met upc te maken heb ben ik hier nog steeds
 
@ kloteupc: Stuur me even een PM met je klantgegevens, dan ga ik er mee aan de slag.
 
Terug
Bovenaan