• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Mediabox problemen rotterdam.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dungeon
  • Startdatum Startdatum
D

Dungeon

Hier postcode 3083 zijn er nog steeds kanalen met veel ruis (blokken) en haperend geluid.
De een dag is erger dan de andere dag. Soms is het ook niet opvallend.
Dan heb ik het niet over MGM want die is bijna altijd in de avond hopeloos en vaak zwart.
Er is een monteur geweest en een dag later 2 upc busjes met monteurs die in de kasten bezig zijn geweest. Het was daarna wel beter maar het verdiend nog niet de naam DIGITAAL.
Binnen ook alles doorgemeten en het was goed.

Met de sagem had ik die problemen helemaal niet.

Zijn er meer mensen in rotterdam die problemen hebben?

Jan :(
 
Zie ook Topic updates Media box.

Daar ben ik al een paar dagen mee bezig,en ook bij mijj zijn ze geweest zonder resultaat.
Ik heb het maar opgegeven nadat ik vanochtend weer gebeld heb.
Ze zeggen dat alles goed is en er nu verder niets aan kunnen doen.
 
Beowulf zei:
Zie ook Topic updates Media box.

Daar ben ik al een paar dagen mee bezig,en ook bij mijj zijn ze geweest zonder resultaat.
Ik heb het maar opgegeven nadat ik vanochtend weer gebeld heb.
Ze zeggen dat alles goed is en er nu verder niets aan kunnen doen.

Hier sinds 06/10.
Wat is je postcode?

Jan :(
 
Ik heb geen probleem met die updates maar het verhaal over MGM klopt.  Gedurende de afgelopen 3 avonden vallen MGM en NASN telkens weer uit.
 
HD maar weer eens gebeld.
Afspraak er komt voor de derde keer een monteur, maandag.
Tevens een vergoeding aangevraagd en die werd toegewezen (eerst zien dan geloven)

Iemand al een gratis film besteld?
Ik wel maar het werkte niet, bestellen ging prima daarna bevroor het beeld.
Met de back toest terug en er was een nieuwe optie "Terug naar uw films " of zoiets.
Als ik daar op klikte "even wachten a.u.b." en hij komt weer in het zelfde menu uit.
Dit ook gelijk even verteld. Reactie HD klopt dit werkt nog niet.

Zo kan je nog eens wat gratis aanbieden...

Jan >:( >:(
 
HP Deskjet zei:
Ik heb geen probleem met die updates maar het verhaal over MGM klopt.  Gedurende de afgelopen 3 avonden vallen MGM en NASN telkens weer uit.

NASN was gisteren weer goed, staat trouwens als extra kanaal bij analoog en stond daar ook vast, mooie reclame....
Gisteren was MOTERS tv weer bar en boos.

Jan :(
 
Heden morgen 26/10
Veel blokken, stilstaand beeld, haperend geluid op RTL7.

Om moedeloos van te worden.

Jan >:(
 
Ook hier veel blokvormingen en stilstaand beeld. Ook heeft de box regelmatig last van vastlopers en krijg ik regelmatig meldingen van ''geen signaal'' tijdens het zappen (die dan wel na 2 sec. weer weg zijn). Films bestellen gaat wel zonder problemen.

Je kan veel zeggen over de oude en trage Sagem, maar dat ding was in tegenstelling tot de Thomson van begin af aan WEL altijd betrouwbaar.
 
Thijs085 zei:
Ook hier veel blokvormingen en stilstaand beeld. Ook heeft de box regelmatig last van vastlopers en krijg ik regelmatig meldingen van ''geen signaal'' tijdens het zappen (die dan wel na 2 sec. weer weg zijn). Films bestellen gaat wel zonder problemen.

Je kan veel zeggen over de oude en trage Sagem, maar dat ding was in tegenstelling tot de Thomson van begin af aan WEL altijd betrouwbaar.

En wat is je postcode?
Ik probeer een beeld te krijgen waar het allemaal afspeelt.

Net ook mijn rekening gehad.
Ook hier weer hopeloos, sportkanalen worden gewoon gerekend terwijl deze gratis moeten zijn bij Canal+.
Brief naar UPC.

Jan >:( >:( >:(
 
Terug
Bovenaan