D
Dungeon
Hier postcode 3083 zijn er nog steeds kanalen met veel ruis (blokken) en haperend geluid.
De een dag is erger dan de andere dag. Soms is het ook niet opvallend.
Dan heb ik het niet over MGM want die is bijna altijd in de avond hopeloos en vaak zwart.
Er is een monteur geweest en een dag later 2 upc busjes met monteurs die in de kasten bezig zijn geweest. Het was daarna wel beter maar het verdiend nog niet de naam DIGITAAL.
Binnen ook alles doorgemeten en het was goed.
Met de sagem had ik die problemen helemaal niet.
Zijn er meer mensen in rotterdam die problemen hebben?
Jan
De een dag is erger dan de andere dag. Soms is het ook niet opvallend.
Dan heb ik het niet over MGM want die is bijna altijd in de avond hopeloos en vaak zwart.
Er is een monteur geweest en een dag later 2 upc busjes met monteurs die in de kasten bezig zijn geweest. Het was daarna wel beter maar het verdiend nog niet de naam DIGITAAL.
Binnen ook alles doorgemeten en het was goed.
Met de sagem had ik die problemen helemaal niet.
Zijn er meer mensen in rotterdam die problemen hebben?
Jan
