• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Mediabox nog niet retour ontvangen

Berichten
16.915
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ze zijn wel snel bij UPC... (waren ze na bestelling maar zo snel met het leveren van de Horizonbox).

16-10-2012 8-59-41.png


Helaas zijn ze niet zo snel bij TNT :).

16-10-2012 9-01-30.png


Maar gelukkig hebben ze elkaar gekruist... toch? We shall see.

Oja, verzendbewijs één was de "oude" vertrouwde Cisco die vervangen is door de Horizonbox.

16-10-2012 9-13-25.png


Serienummers zijn ook allemaal genoteerd, dus ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb precies hetzelfde.

oude Cisco box (na activering Horizon) op 27 september verstuurd. Bij PostNL staat deze zending nog steeds (nu is het 28 oktober) op "zending is ontvangen door PostNL". Dit is de melding dat de doos ingescand is bij het postagentschap, toen ik 'm inleverde. Er heeft dus geen verdere verwerking plaatsgevonden?

Vorige week kreeg ik een tweede retourdoos. Ik bel de klantenservice. Daar adviseren ze me om de nieuwe retourdoos weer in te sturen, met daarin een kopie van het verzendbewijs van de eerste zending.
Deze zending is nu, na bijna een week, ook nog niet verwerkt door postNL. Zelfde status "ontvangen door PostNL"

Wat is hier aan de hand? Houdt PostNL de retourdozen tegen?

Ik ga komende week via de UPC site de verzendbewijzen uploaden.
 
Wie weet komen er in de postkamer van UPC wel duizenden dozen tegelijk binnen?
Duurt de verwerking wat langer dan normaal.
Ik zou het verzendbewijs in ieder geval NOOIT weeggooien maar goed bewaren.
Ik heb ze allemaal nog, heb in het verleden nogal wat modems mogen inleveren.
 
ook opnieuw een doos gekregen, terwijl ik de oude box al retour gezonden had. via email(21.10) een vraag ingedient, wat er de bedoeling was? ik heb mijn trackcode meegezonden kunnen ze zelf kijken.

nog geen antwoordt terug mogen ontvangen, dus wacht af
 
Bij mij heeft de monteur de oude dvr box meegenomen...
Achteraf besef ik me dat hij niets achtegelaten heeft, geen ontvangstbewijs...
 
wouwout zei:
Ik heb precies hetzelfde.

oude Cisco box (na activering Horizon) op 27 september verstuurd. Bij PostNL staat deze zending nog steeds (nu is het 28 oktober) op "zending is ontvangen door PostNL". Dit is de melding dat de doos ingescand is bij het postagentschap, toen ik 'm inleverde. Er heeft dus geen verdere verwerking plaatsgevonden?

Vorige week kreeg ik een tweede retourdoos. Ik bel de klantenservice. Daar adviseren ze me om de nieuwe retourdoos weer in te sturen, met daarin een kopie van het verzendbewijs van de eerste zending.
Deze zending is nu, na bijna een week, ook nog niet verwerkt door postNL. Zelfde status "ontvangen door PostNL"

Wat is hier aan de hand? Houdt PostNL de retourdozen tegen?

Ik ga komende week via de UPC site de verzendbewijzen uploaden.

Hier ook hetzelfde, contact gehad via Twitter met PostNL het blijkt dat deze verzendingen wel afgeleverd worden maar niet verder ingescand word voor te traceren, het beste is contact opnemen met UPC en vragen of de orders van de oude box uit het systeem is gehaald. Bij mij zijn de orders voor het terugzenden van de oude boxen niet meer in het systeem van UPC dus met andere woorden boxen zijn retour bij UPC. :)
 
psa zei:
Hier ook hetzelfde, contact gehad via Twitter met PostNL het blijkt dat deze verzendingen wel afgeleverd worden maar niet verder ingescand word voor te traceren, het beste is contact opnemen met UPC en vragen of de orders van de oude box uit het systeem is gehaald. Bij mij zijn de orders voor het terugzenden van de oude boxen niet meer in het systeem van UPC dus met andere woorden boxen zijn retour bij UPC. :)
Ik heb geen brief gehad en hoop dat ik er ook geen krijg. Ik heb de trace bonnen van KPN en het zal wel goed komen. Zo niet zien we dan wel weer. Heb nu geen zin en tijd om daar achteraan te gaan. Ben nog aan het wachten op een antwoord op mijn klacht via mail. UPC heeft het druk en dat snap ik dus ik neem aan dat UPC ook begrip heeft dat mensen niet een uur in de wacht gaan staan.
 
En bij mij dus ook hetzelfde verhaal. Horizon box ontvangen op 17-9; oude cisco mediabox opgestuurd. Vandaag weer een retourdoos ontvangen. HD gebeld, en ik moest het verzendbewijs inscannen en opsturen via de contactpagina op www.upc.nl

Lekker geregeld daar met de logistiek.

VERZENDBEWIJZEN NOOIT WEGGOOIEN!!
 
Bij mij is de situatie zo, volgens postnl.nl is mijn retourdoos sinds 18-09-2012 onderweg naar UPC toe.
Maar een week geleden moest ik klantenservice bellen voor iets anders, toen vroeg ik gelijk of ze mijn pakket ontvangen hadden en ze bevestigen dat mijn pakket was ontvangen door UPC.

Nu op 2 nov. staat nog steeds op de site dat hij onderweg is. :embarassed:

Haar reactie was ook wat op de site van postnl.nl staat klopt 99 van de 100 keer niet. Tevens zei ze, wie in september de box had terug gestuurd en na 20 okt. nog geen brief had ontvangen, hoefde ze geen zorgen te maken.
 
Hier ook hetzelfde verhaal.
Vandaag ook een retour doos gehad.
De oude Cisco is al een bijna een maand onderweg als ik de track en tracé mag geloven.
TNT zegt dat waarschijnlijk de box wel is aan gekomen maar omdat upc een zakelijke klant is scannen ze die boxen niet uit :)..
Ik heb de upc maar gemaild voordat ik weer dreigmailtjes krijg dat ik de hele box moet betalen..,:)
 
Terug
Bovenaan