J
justme
Dames, heren 
Ik heb iets vreemds met mijn grijze DVR (ik weet niet wat er precies in de doos zit, maar het is een grijze met harddisk
). Hij heeft het altijd goed gedaan tot ik een week of 2 geleden een Slingbox heb aangesloten. Hij moest uiteraard even van zijn plek om kabels te leggen, en daarna begon het gedonder.
Als ik TV zit te kijken bevriest het beeld regelmatig. De enige oplossing is de stekker eruit. Daarna kan ik weer verder kijken tot hij weer bevriest.
Hij hangt echter niet compleet, hij blijft reageren op de afstandsbediening. Zo kan ik naar het menu, en vervolgens een eerdere opname afspelen. TV kijken lukt pas weer als de stroom eraf is geweest. Als ik tussen de TV kanalen switch krijg ik ook de blauwe balk onderin te zien met informatie. Het enige dat mist is de stream.
Ik heb gedacht dat het misschien de harddisk was en heb een berg oude opnames gewist. Hiermee ging de vrije ruimte van 19% naar ongeveer 50%. De freezes waren daarna minder frequent. Ook valt me op dat de box vroeger altijd bloedheet werd maar nu handwarm is.
Anyway, voor ik tegen een leuk tarief bij de UPC desk in de wacht mag hangen om daarna de standaard vragen door te werken, vraag ik het eerst hier even. Het lijkt mij dat de harddisk aan het einde van zijn latijn is, maar dat kan ik verder nergens bevestigen.
Thanx voor de hulp alvast!

Ik heb iets vreemds met mijn grijze DVR (ik weet niet wat er precies in de doos zit, maar het is een grijze met harddisk
). Hij heeft het altijd goed gedaan tot ik een week of 2 geleden een Slingbox heb aangesloten. Hij moest uiteraard even van zijn plek om kabels te leggen, en daarna begon het gedonder.Als ik TV zit te kijken bevriest het beeld regelmatig. De enige oplossing is de stekker eruit. Daarna kan ik weer verder kijken tot hij weer bevriest.
Hij hangt echter niet compleet, hij blijft reageren op de afstandsbediening. Zo kan ik naar het menu, en vervolgens een eerdere opname afspelen. TV kijken lukt pas weer als de stroom eraf is geweest. Als ik tussen de TV kanalen switch krijg ik ook de blauwe balk onderin te zien met informatie. Het enige dat mist is de stream.
Ik heb gedacht dat het misschien de harddisk was en heb een berg oude opnames gewist. Hiermee ging de vrije ruimte van 19% naar ongeveer 50%. De freezes waren daarna minder frequent. Ook valt me op dat de box vroeger altijd bloedheet werd maar nu handwarm is.
Anyway, voor ik tegen een leuk tarief bij de UPC desk in de wacht mag hangen om daarna de standaard vragen door te werken, vraag ik het eerst hier even. Het lijkt mij dat de harddisk aan het einde van zijn latijn is, maar dat kan ik verder nergens bevestigen.
Thanx voor de hulp alvast!
