A
Art Vandelay
Onlangs een Syncmaster 2333hd voor in de slaapkamer en een 2e mediabox aangeschaft. Nu probeer ik deze UPC mediabox erop aan te sluiten, maar ik krijg iedere keer melding "Geen signaal" (deze melding is NIET van mediabox, maar van de televisie zelf). Ik dacht eerst misschien ligt het aan de scart, dus andere scart erop aangesloten, maar nog steeds hetzelfde. Uiteindelijk de 2e mediabox in de woonkamer aangesloten en daar doet ie het wel. Dus toen maar mijn 1e mediabox aangesloten in mijn slaapkamer, ook bij deze geeft de tv de melding "Geen signaal." Misschien ligt het aan de tv dacht ik, dus toen maar dvd-speler erop gesloten en deze doet het wel! Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?


