D
Daemoniacus
hallo,
Ik heb sinds geruime tijd van de volgende storingen met de mediabox +(dvr) :
* box slaat vast midden in programma;s
* box gaat helemaal uit (inclusief standby lampje) als de box niet gebruik wordt (na 2 minuten gemiddeld), stroom moet van de box af en aangesloten worden om weer wat te kijken.
* opstarten van de box gaat regelmatig fout
Het volgende is gedaan:
* geforceerde Softwareupdate
* teruggezet op standaard fabrieksinstellingen (en opnieuw ingesteld samen met de helpdesk)
* stroom eraf en erop gezet
* gecontroleerd of On Demand e.d. het deed (wat het geval was als de box weer "leefde") om kabel inferieuriteit uit te sluiten
Ik krijg pas op 4 (!!) januari een monteur op bezoek om zaken na te kijken.
Dit betekend in de schoolvakanties een dikke week (eigenlijk 2 weken) ellende met kidneren die erg graag TV willen kijken maar daar vaak in gestoord worden nu.
Om nog maar te zwijgen over de storignen in de geplande tvopnames, opgenomen programma's e.d. nog maar te zwijgen.
Zijn er misschien forumlezers die dezelfde problemen hebben ?
Is er misschien een WebCare medewerker die een simpele oplossing heeft ?
alvast bedankt.
Ik heb sinds geruime tijd van de volgende storingen met de mediabox +(dvr) :
* box slaat vast midden in programma;s
* box gaat helemaal uit (inclusief standby lampje) als de box niet gebruik wordt (na 2 minuten gemiddeld), stroom moet van de box af en aangesloten worden om weer wat te kijken.
* opstarten van de box gaat regelmatig fout
Het volgende is gedaan:
* geforceerde Softwareupdate
* teruggezet op standaard fabrieksinstellingen (en opnieuw ingesteld samen met de helpdesk)
* stroom eraf en erop gezet
* gecontroleerd of On Demand e.d. het deed (wat het geval was als de box weer "leefde") om kabel inferieuriteit uit te sluiten
Ik krijg pas op 4 (!!) januari een monteur op bezoek om zaken na te kijken.
Dit betekend in de schoolvakanties een dikke week (eigenlijk 2 weken) ellende met kidneren die erg graag TV willen kijken maar daar vaak in gestoord worden nu.
Om nog maar te zwijgen over de storignen in de geplande tvopnames, opgenomen programma's e.d. nog maar te zwijgen.
Zijn er misschien forumlezers die dezelfde problemen hebben ?
Is er misschien een WebCare medewerker die een simpele oplossing heeft ?
alvast bedankt.

