M
mweird0
Hallo Allemaal,
Sinds vanochtend heb ik mijn abo verandert door één van de droomdeals af te nemen. Ik vraag me alleen af hoe de mediabox (scart) aangesloten kan worden op mijn scherm dat enkel beschik over vga en dvi (dvi is al aangesloten ander apparaat).
Daarbij zal het geluid via mijn pc moeten verlopen, waarvoor k ook nog op zoek ben naar een oplossing. Voor zover ik heb gelezen op diverse forums is het niet mogelijk de mediabox op de dvi van mijn pc aan te sluiten. Kan iemand dat bevestigen.
Alvast supr bedankt voor een antwoord!
gr mark
Sinds vanochtend heb ik mijn abo verandert door één van de droomdeals af te nemen. Ik vraag me alleen af hoe de mediabox (scart) aangesloten kan worden op mijn scherm dat enkel beschik over vga en dvi (dvi is al aangesloten ander apparaat).
Daarbij zal het geluid via mijn pc moeten verlopen, waarvoor k ook nog op zoek ben naar een oplossing. Voor zover ik heb gelezen op diverse forums is het niet mogelijk de mediabox op de dvi van mijn pc aan te sluiten. Kan iemand dat bevestigen.
Alvast supr bedankt voor een antwoord!
gr mark


