R
robertvrij
ik heb/had een probleempje mijn upc mediabox (dvr) is doorgebrand de harde schijf is waarschijnlijk helemaal kapot, of de voeding is doorgebrand.
hij maakte een heel hard geluid en verder ging de mediabox niet meer aan.
ik heb hem een jaartje of 2.
hebben meer mensen hier op het forum dat wel eens gehad?
ik krijg wel netjes een nieuwe mediabox per post, en kan de dagen dat ik niet digitale tv kan kijken vergoed krijgen.
1 euro vergoeding per dag.
hij maakte een heel hard geluid en verder ging de mediabox niet meer aan.
ik heb hem een jaartje of 2.
hebben meer mensen hier op het forum dat wel eens gehad?
ik krijg wel netjes een nieuwe mediabox per post, en kan de dagen dat ik niet digitale tv kan kijken vergoed krijgen.
1 euro vergoeding per dag.