UPC Medewerkers

J

Johanc

Zoals yunnie al eerder heeft gevraagd bij Helpdesk de volgende vraag:

Ons ( UPC medewerkers ) lijkt het leuk/handig een apart stukje te openen waar klanten/gebruikers een topic kunnen openen met hun vraag direct aan de helpdesk te richten. Omdat er inmiddels meerdere medewerkers op dit forum posten zou dit een goed lopend stuk kunnen worden.
 
wedden dat dezxe zo geclosed is als je namelijk gelezen hebt in de vorige thread hiervan moet je mailen! mail adres staat er in zoek maar ergens in de trash can
 
Ik heb deze even unlocked.. dit is wel een discussie waard.

Het is erg leuk dat er nu heel enthousiast wordt gepost door UPC medewerkers. Opzich zou ik daar een apparte groep voor kunnen maken, maar het wordt dan meteen weer zo lastig en onoverzichtelijk voor gebruikers.

Moeten ze nou in "Helpdesk" hun vragen kwijt, of gaan ze naar "Helpdesk medewerkers" voor vragen?

1 Helpdesk forum lijkt mij dan handiger.. iemand anders een idee?
 
Rene zei:
1 Helpdesk forum lijkt mij dan handiger.. iemand anders een idee?
Hmm jah, ik heb geen hoge pet op van die gasten.
Ze hebben zich afgelopen dagen behoorlijk misdragen en 95% onzin gepost, om daar nou een sub-forum voor te maken. Laat ze eerst maar eens normaal antwoord geven in de bestaande berichten gebieden, dan kunnen we altijd nog een enquete onder de forum-users houden of zo'n chello-helpdeskmedewerkers-gedeelte wenselijk is. Ik ben in ieder geval voor 1 helpdesk gedeelte.
 
dat ben ik helemaal met je eens Rene, ik snap het probleem niet echt; wat misschien handig is als jullie jezelf herkenbaar maken als UPC medewerker (avetar Chello logo ofzo)
 
Dat lijkt me inderdaad een beter idee.
Een eigen chello logo.

Ik kan er ook voor zorgen dat echte helpdesk medewerkers een apparte status krijgen. Dan staat er onder je naam "UPC medewerker".
 
Ik kan er ook voor zorgen dat echte helpdesk medewerkers een apparte status krijgen. Dan staat er onder je naam "UPC medewerker".
Doe dat maar. :)

En het lijkt me opzich wel een goed plan om ze eerst te laten bewijzen dat ze de users hier goed te woord kunnen staan zonder (al te veel) slowchat e.d.
 
server zei:
Hmm jah, ik heb geen hoge pet op van die gasten.
Ze hebben zich afgelopen dagen behoorlijk misdragen en 95% onzin gepost, om daar nou een sub-forum voor te maken. Laat ze eerst maar eens normaal antwoord geven in de bestaande berichten gebieden.


Ben ik het helemaal mee eens!!, Geloof er geen Snars van.
 
Op zich lijkt me de ondertekst UPC medewerker ook een goed idee/begin.
 
Terug
Bovenaan