• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Medewerker is Eigenwijs

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 47
  • Startdatum Startdatum
4

47

Hallo, vol goede moed belde ik vandaag rond 15:00 op naar de UPC klantenservice, eenmaal aan de praat je kent het gegevens klant opnoemen enzo ,toen deelde ik dus mede dat ik graag weer de 120mb abbo voor internet wou gaan proberen aangezien de snelheid enz goed blijft met de 60mb abbo, maar de medewerker vermelde dat nog een factuur openstond nou dat is idd vervelend dus die heb vandaag gelijk maar overgemaakt, maar de UPC Medewerker bleef eigenwijs zn eigen verhaal opschrijven oa dat ik niet tevreden zou zijn met de 60mb abbo, dat zuigt hij uit zn duim want ik ben op dit moment juist heel erg tevreden met de 60mb abbo en daarom wil ik 120mb weer proberen, maar hij schreef het kennelijk zo op zoals hij het zag... en dus eigenwijs, daarop volgde nog een eigenwijze opmerking, er stond volgens hem een andere modem vermeld die ik zou moeten krijgen, zeg nou weet ik niks van want je mag voor de 60mb gewoon de cisco 3212 modem houden, waarop de UPC Medewerker weer eigenwijs vermelde dat het zo in het systeem stond ,heb moeten lullen als brugman om het hem duidelijk te maken dat het zo goed was met die modem die ik had, voorafgaande moet erbij vermelden dat hij ooknog eens doof was en ook het verschil tussen C en de letter S niet lijkt te weten.

Nougoed voordat UPC denkt dat ik iets negatiefs gezegd zou hebben dat is dus neit zo, want die UPC Medewerker was zelf negatief terwijl ik het juist Positief bedoelde 8) Alles wat er vandaag dus door hem opgeschreven is is letterlijk door hem gezegd en bedacht, en de klant is kennelijk niet meer koning want ik heb juist positieve dingen gezegd .
Kortom was niet erg tevreden over deze medewerker :(
 
op een ander tijdstip nog een keer bellen.
dan krijg je gegarandeerd een ander aan de telefoon :)
 
47 zei:
want je mag voor de 60mb gewoon de cisco 3212 modem houden, waarop de UPC Medewerker weer eigenwijs vermelde dat het zo in het systeem stond

Zelfs voor de 120Mb/s mag je gewoon de Cisco EPC3208 of EPC3212 gebruiken.
Waarschijnlijk is die medewerker vanochtend met het verkeerde been uit bed gestapt of de genuttigde drankjes van gisteravond waren nog niet helemaal uitgewerkt (ja, dat kan ::)).
Grote kans dat als je nog eens belt, je een andere medewerker krijgt, die je wel wil helpen zonder bijdehand te doen. Mijn ervaring strookt evengoed niet met jouw ervaring vandaag. Volgens de regeltjes van UPC zou ik ook een Thomson moeten krijgen, maar de medewerker begreep volkomen dat ik mijn EPC3212 wilde behouden bij de overstap van 60Mb/s naar 120Mb/s.
 
Creative Solution zei:
Zelfs voor de 120Mb/s mag je gewoon de Cisco EPC3208 of EPC3212 gebruiken.
Waarschijnlijk is die medewerker vanochtend met het verkeerde been uit bed gestapt of de genuttigde drankjes van gisteravond waren nog niet helemaal uitgewerkt (ja, dat kan ::)).
Grote kans dat als je nog eens belt, je een andere medewerker krijgt, die je wel wil helpen zonder bijdehand te doen. Mijn ervaring strookt evengoed niet met jouw ervaring vandaag. Volgens de regeltjes van UPC zou ik ook een Thomson moeten krijgen, maar de medewerker begreep volkomen dat ik mijn EPC3212 wilde behouden bij de overstap van 60Mb/s naar 120Mb/s.
Heb al spijt van de overstap, haalde eerst ruim 60mb maar nu zou ik 120mb moeten halen en haal nog geen 40mb en de upload is redelijk met 6,7mb maar als je kijkt naar de gekke pieken en dalen in de speedtest dan kun je zien dat er meer aa nde hand is dan alleen een capaciteit tekort.
Wat betreft de medewerker kan het zijn dat iedereen weleens een slechte dag heeft natuurlijk maar dat begint wel een beetje stelselmatig te worden bij UPC, maar het gratis nummer 1200 maakt een hoop goed dus het is hun vergeven.
 
Ook altijd even de naam noteren van de "hulp" aan de telefoon. ;)
 
fred44nl zei:
op een ander tijdstip nog een keer bellen.
dan krijg je gegarandeerd een ander aan de telefoon :)
En wil je daarmee zeggen dat het beter gaat?
 
Creative Solution zei:
Zelfs voor de 120Mb/s mag je gewoon de Cisco EPC3208 of EPC3212 gebruiken.
Waarschijnlijk is die medewerker vanochtend met het verkeerde been uit bed gestapt of de genuttigde drankjes van gisteravond waren nog niet helemaal uitgewerkt (ja, dat kan ::)).
Grote kans dat als je nog eens belt, je een andere medewerker krijgt, die je wel wil helpen zonder bijdehand te doen. Mijn ervaring strookt evengoed niet met jouw ervaring vandaag. Volgens de regeltjes van UPC zou ik ook een Thomson moeten krijgen, maar de medewerker begreep volkomen dat ik mijn EPC3212 wilde behouden bij de overstap van 60Mb/s naar 120Mb/s.

Ik snap je redenatie niet. Waarom moet de forummer voor een tweede keer bellen? Je moet direct goed geholpen kunnen worden en niet op basis van een mederwerker zijn humeur. Waar slaat dit op.

De forummer moest in principe gelijk naar de "problem solving unit" moeten bellen en de medewerker aangeven obv zijn halstarrigheid en eigen bevindingen. Wat een brutaliteit.

Als klant moet je je niet laten afschepen, je betaalt er tenslotte voor.
 
suririder zei:
Ik snap je redenatie niet. Waarom moet de forummer voor een tweede keer bellen? Je moet direct goed geholpen kunnen worden en niet op basis van een mederwerker zijn humeur. Waar slaat dit op.

Dus als jij belt en jij wordt met je kluitje het riet ingestuurd, dan bel je niet een tweede keer?
Jij blijft maar afwachten, ook al weet je dat de medewerker niet helemaal correct is geweest?
Van zulke gesprekken (dat jij de medewerker wel even verteld hoe het zit) wordt niemand wijzer en eindigt vaak alleen maar in boze woorden. Vandaar, gewoon even 2e keer bellen.
Of heb ik toevallig iemand tegen het zere been geschopt?
 
Net voor het eerst eens met de HD gebeld, medewerker begreep direct wat ik bedoelde.
Eerste deel van de modem swap heeft goed gewerkt, morgen wederom een swap.
Ik was, mede door alle horror verhalen, een beetje huiverig om te bellen.
Vooralsnog was dat niet nodig :laugh:
 
Je kan het ook gewoon treffen. Maar niet altijd, helaas.
 
Terug
Bovenaan