• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

upc mederwerkers ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

reflex1967NL

Forum Gebruiker
Berichten
2.137
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
waar zijn de upc mederwerkers ??De zijn de laaste maanden steeds meer storingen gekomen sinds de komst van DIGITALE TV . Wat doen de upc mederwerkers ze knijpen zich zelf ook al terug snelheid is zo dramatisch gedaald savonds dat extreem gebruiker niet meer hoger komt dan 800kb daar betalen wij niet zoveel geld voor coax.nl doet er ook maar weinig aan
 
reflex_1967 zei:
waar zijn de upc mederwerkers ??De zijn de laaste maanden steeds meer storingen gekomen sinds de komst van DIGITALE TV . Wat doen de upc mederwerkers ze knijpen zich zelf ook al terug snelheid is zo dramatisch gedaald savonds dat extreem gebruiker niet meer hoger komt dan 800kb daar betalen wij niet zoveel geld voor coax.nl doet er ook maar weinig aan

Weet niet waar jij de afgelopen tijd bent geweest, maar wij zijn hier nog gewoon actief hoor....En we hebben ons intussen ook al gemengd in de problemen rondom de snelheid van met name de extreme abonnees.

En voor de duidelijkheid, Digitale TV heeft niks te maken met de snelheidsproblemen.
 
Ernie-UPC zei:
Weet niet waar jij de afgelopen tijd bent geweest, maar wij zijn hier nog gewoon actief hoor....En we hebben ons intussen ook al gemengd in de problemen rondom de snelheid van met name de extreme abonnees.

En voor de duidelijkheid, Digitale TV heeft niks te maken met de snelheidsproblemen.

gaat wel allemaal via het zelfde kabeltje digitale tv telefoon en internet

heb sinds 2 weken weer erge storingen of dramatische snelheden vorige keer ben ik netjes geholpen maar snelheid was naar 1 dag alweer weg nu heb ik gisteren nieuwe modem maar probleem is er nog steeds savond maximaal 800kb
 
En voor de duidelijkheid, Digitale TV heeft niks te maken met de snelheidsproblemen.

Wat niet wegneemt dat-ie toch een punt heeft...zie ook de punt achter zijn eerste zin....

En over punten gesproken.....

Hoe staat het met het cappen van snelheid bij Usenetgebruik??

Dit is toch een "hot" item waar zeer velen (bekijk de reacties) problemen mee
hebben en UPC zich in stilzwijgen huld.....

Jullie zijn er toch om problemen te signaleren en evt. op te lossen?
Of gaat dit boven jullie pet? (gewoon UPC-beleid).
Maak gewoon duidelijk wat er aan de hand is, ipv hullen in stilzwijgen...
er niet over praten lost het probleem niet op hoor...
En wat is er aan de hand met de snelheid?
Gezien de reacties hebben veel gebruikers hier veel last van, dit wijst niet
op individuele problemen maar op gericht beleid, wordt het te druk, cappen maar!

Dus niet alleen selectief op problemen van Users ingaan maar ook de "big picture"
niet negeren....Soi als het maar geen klanten kost.....

Caesar
 
ik ga overstappen naar Speedlinq
20 Mb COMPLEET 20000/1024 € 24,95 Gratis webcam! Na 12 mnd: € 29,95 p/mnd incl gratis bellen scheeld de 1/2 met chello
 
Deze thread vind ik echt onterecht.
Binnen het forum "digitale tv" worden door 2 medewerkers
(engbur-upc en wassily (of zoiets) ) enorm veel vragen beantwoord en
vaak met een pm-bericht tot volle tevredenheid opgelost!

Er valt veel te zeggen.
Maar dit niet.

Groet,
René
 
reflex_1967 zei:
ik ga overstappen naar Speedlinq
20 Mb COMPLEET 20000/1024 € 24,95 Gratis webcam! Na 12 mnd: € 29,95 p/mnd incl gratis bellen scheeld de 1/2 met chello

Ik ervaar ook dat de snelheid van Extreme in de loop van de dag helemaal onderuit gaat(pc7328), s'avonds gaat dit zich weer heel langzaam herstellen. Ben benieuwd hoe het dit weekend is, want de weekenden zijn vaak echt Extreme dramatisch. Dat deze problemen begonnen zijn vanaf de uitrol van die mediabox zal toeval zijn gezien de reactie van Ernie-UPC. Misschien is het verstandig om het even aan te zien omdat ze wel met dit probleem bezig zijn volgens de reactie van Ernie-UPC in deze draad:https://ziggoforum.nl/topics/16041/ Bij mij is de glasvezel in de straat vorige week vervangen en donderdag aangesloten, analoge TV is weer perfect, prima modemwaardes dus zeker geen signaalproblemen. Dit moet natuurlijk wel opgelost worden want we willen ook overdag en s'avonds gebruik maken van goede snelheden. Welk postcode gebied zit jij reflex?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben het eens met Rene, de UPC medewerkers doen echt goed werk. Als je normaal beleeft blijf, dan helpen ze correct. Dat heb ik tenminste ondervonden.

Joop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan