UPC mederwerkers helpen U

Y

yunnie

ok laaste poging van mij anders kap ik er kei hard mee

dit toppic is voor klanten met vragen aan ons dus collega's behave en antwoord alleen als je antwoord hebt
Spam topics graag in chat overig beginnen niet meer hier !
chello medewerkers spamforumtopic- >
https://ziggoforum.nl/topics/3863/;start=0#lastPost

mensen heeft u vragen deponeer ze rustig hier wij zullen u vragen beandwoorden tuurlijk is het wel zo dat niet alle support hier gegeven kan worden daarnaast is dit een inisiatief van de helpdesk mederwerkers die hier zijn aangemeld . Wij hopen u ook zo te gemoet te komen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
S

Spyko

Ik heb al een tijdje problemen met de chello news server.
Het connecten duurt redelijk lang en per minuut kan ik slechts 2 seconden even wat data ontvangen. Het opvragen van de onderwerpen in een newsgroep duurt dus soms een kwartier en dan ben ik nog niet eens de berichten aan het lezen.
Heb ik soms een username en wachtwoord nodig om op de server te komen?
Ik gebruik nu news.brabant.chello.nl
 
Topicstarter
Topicstarter
Y

yunnie

Nee helaas is de newsserver niet een aandachts kindje maar zijn er wel mee bezig om alle problemen te verhelpen .. helaas voor nu maar in de toekomst beter :)
 
D

dano

vaak stopt mijn verbinding er zo maar mee, terwijl echt alles goed ingesteld is, hebben jullie een verklaring hiervoor toevallig?
 
V

Virtugon

Ja inderdaad, als je bijvoorbeeld in IRC bezig bent zegt 'ie soms dat de verbinding spontaan ff wegvalt, en dan moet er opnieuw een sessie geinitialiseerd worden.
 
T

The Viper

Met alle respect hoor, een leuk gebaar.

Maar je denkt toch niet dat een paar 1e (ach ja misschien wel 2e lijns) callcenter medewerkers die jou terwoord staan na een curcusje en met een standaard vragen lijst je technische vragen omtrent modems en netwerken kunnen geven.

Als ik tot dusver de replies van hun bekijk op dit forum gaat hun kennis niet verder dan de gemiddelde gebruiker alhier. Het enige verschil is dat hun wat informatie in clarify kunnen opzoeken.

Maar dat is ook begrijpelijk want als het normaal te moeilijk wordt verbinden ze je door of sturen ze een monteur.

Zoals ik al zei: leuk gebaar maar ik heb niet het idee dat het iets toevoegt.
 
Bovenaan