• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC mail problemen. Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnny54

Moderator
Berichten
19.594
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hier kun je alle problemen melden die je hebt met UPC webmail en/of UPC e-mail via een programma.
Deel 1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik spreek hierbij de vrees uit dat dit topic weer in notime op de 100 pages zal zitten. :embarassed:

Hier nu helemaal geen mail meer mogelijk. Ik krijg het bekende scherm met wachtwoord en gebruikersnaam.
 
Ik heb nu voor het eerst dit probleem...dus gebruikersnaam en wachtwoord invoeren...maar het niet doen.
Ik heb wel al eerder problemen gehad met binnenhalen en versturen van mails, maar zo erg als nu is het nog niet geweest.

Vind 't wel behoorlijk irritant worden.

Ik begrijp nu uit dit en vorige Mail Probleem topic dat het wel vaker voorkomt...jammer hoor UPC. :(
 
jtech zei:
Ik spreek hierbij de vrees uit dat dit topic weer in notime op de 100 pages zal zitten. :embarassed:

Hier nu helemaal geen mail meer mogelijk. Ik krijg het bekende scherm met wachtwoord en gebruikersnaam.

Bij mij ook het geval. :embarassed:
 
Eindelijk een melding op de site van UPC, nou maar hopen dat het eens goed opgelost gaat worden.

Actuele landelijke storingen en meldingen
Inloggen op UPC Webmail kan langer duren
Als gevolg van een storing kan het inloggen op de UPC webmail langer duren. UPC stelt alles in het werk om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

https://www.upc.nl/klantenservice/meldingen_storingen/
 
Hier ook (wachtwoord enz.) email-problemen, word nu wel een tikkie vervelend want dit is de zoveelste keer.
 
Hier ook weer eens problemen, zit al een uur te proberen, moet nog mails beantwoorden >:(

Code:
Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR mail storage services unavailable, wait a few minutes and try again.
Server: 'mail.chello.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee
 
nou het snel oplossen zal wel niet gaan gebeuren. Het is nu 6.53 al vele uren verder en het werkt nog steeds niet. :'(.

Maar goed 1 pluspunt, ze hebben het zelf ook ontdekt.

Frans
 
Het wordt eens tijd dat allen die te vaak last hebben van een niet functionerende webmail een massaal protest gaan laten horen, dit is echt te gek!
 
Zoals ik al eerder aangaf; Reageer via Twitter @UPC, dit is openbaar waardoor UPC eerder zal toe moeten geven dat er iets aan de hand is (in-your-face effect). Alleen op dit forum reageren heeft geen zin anders dan je frustratie ventileren (wat heel begrijpelijk is)

Leg de pijn waar het hoort; bij UPC
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan