• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC maakt tarieven digitale televisie bekend

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ivo
  • Startdatum Startdatum
I

Ivo

UPC maakt tarieven digitale televisie bekend

AMSTERDAM (ANP) - UPC gaat per 1 januari volgend jaar digitale televisie aanbieden voor 17,99 euro per maand. Dit tarief geldt voor het basisaanbod, dat ruim veertig digitale tv-kanalen omvat plus de UPC MediaBox. Dat apparaat is nodig om het digitale televisiesignaal te kunnen ontvangen. Het kabelbedrijf heeft dat donderdag bekendgemaakt.
Het kabelbedrijf zegt het tarief te hebben vastgesteld na overleg met minister Brinkhorst van Economische Zaken en een groot aantal andere partijen, zoals klantenpanels.
 
Nu staat er op de UPC site:
Abonnementen     
  UPC Digital TV pack*    € 15,53 
* Dit is de abonnementsprijs van het huidige (analoge) Standaardpakket Radio/TV. Met UPC Digital TV pack betaalt u dus niets extra!


Dit staat er vandaag op de chello nieuwssite (Economisch nieuws):
UPC maakte tarieven digitale televisie bekend
AMSTERDAM (ANP) - UPC gaat per 1 januari volgend jaar digitale televisie aanbieden voor 17,99 euro per maand. Dit tarief geldt voor het basisaanbod, dat ruim veertig digitale tv-kanalen omvat plus de UPC MediaBox. Dat apparaat is nodig om het digitale televisiesignaal te kunnen ontvangen.

Het kabelbedrijf heeft dat donderdag bekendgemaakt. Het kabelbedrijf zegt het tarief te hebben vastgesteld na overleg met minister Brinkhorst van Economische Zaken en een groot aantal andere partijen, zoals klantenpanels.


13.10.05 08:58 ANP

Wij gaan er dus toch extra voor betalen   :-\
Minder interressant.  :'(
 
Johnny54 zei:
Nu staat er op de UPC site:

Dit staat er vandaag op de chello nieuwssite (Economisch nieuws):
Wij gaan er dus toch extra voor betalen :-\
Minder interressant. :'(
Extra laten betalen voor ongevraagde diensten schijnt te kunnen in bepaalde branches, Ik wacht op het moment dat je naar de supermarkt gaat, en bij aankoop van een brood verplicht een doos appelflappen moet afnemen, want die zijn lekkerder dan brood, een week later kun je helemaal geen brood meer krijgen, want iedereen koopt tegenwoordig toch appelflappen.
 
NTT zei:
Extra laten betalen voor ongevraagde diensten schijnt te kunnen in bepaalde branches, Ik wacht op het moment dat je naar de supermarkt gaat, en bij aankoop van een brood verplicht een doos appelflappen moet afnemen, want die zijn lekkerder dan brood, een week later kun je helemaal geen brood meer krijgen, want iedereen koopt tegenwoordig toch appelflappen.

Ik wacht op de dag dat we regels gaan verzinnen om dit te voorkomen! Op die manier kunnen we er in NL zeker van zijn dat we nooit meer vooruitgang gaan maken..... :-\

Dit doet me echt denken aan sport7. Iedereen kreeg voor 2 gulden alle voetbalwedstrijden uit de eredivisie thuis! Maar nee, half Nederland moest gaan zeiken en wat gebeurde er: Sport7 nokte ermee en de live wedstrijden gingen achter de decoder voor 50 gulden per maand! Ook zo goed geregeld. Al die Nederlanders willen alle lusten maar niet de lasten....puntje bij paaltje staat de gehele ontwikkeling stil. Dat azijngezeik steeds.

Nu zeiken over 2 euro betekent dat het je straks 14 euro gaat kosten...Dus ik kies voro die 2.
 
Ik kijk geen voetbal, dus ik wil er ook geen twee euro voor betalen, logisch toch??
 
NTT zei:
Ik kijk geen voetbal, dus ik wil er ook geen twee euro voor betalen, logisch toch??

you're missing the point.....

Jij wilt dus never nooit geen dtv? Want ik zeg: je kunt beter nu een klein bedrag meer betalen dan straks een groter bedrag. Want dat is de tendens die zo vaak inzet. Toen was nl de situatie dat mensen niet voor de livewedstrijden wilden betaalden(ofwel tegen sport7 waren), maar ipv dat de wedstrijden weer live op het open net te zien waren gingen ze naar Canal+ en was iedereen nog duurder uit. Ik bedoel maar dat standaard tegen dit soort verhogingen zijn kan leiden tot duurdere pakketten op langere termijn.

Mijn vraag aan jou is dus: Wil je het niet, ook als het dezelfde prijs blijft of wil je het niet als het duurder wordt.
 
Het is een stijging die het inflatiecijfer te boven gaat.
Het verbaast me overigens niet.
Ik beluisterde laatst de investeringsadviezen van Jim Cramer op www.thestreet.com. Jim gaf aan dat het geheim van investeren in kabelboeren (Comcast in dat geval) de mogelijkheid van het uitbaten van een monopolie is. Zijn conclusie was dat de kabelmonopolies aflopen vanwege de opkomst van iptv. Deze prijsverhoging is dus een laatste stuiptrekking.
Het blijft absurd dat zo'n minister het goedkeurt.
 
Damman zei:
you're missing the point.....

Jij wilt dus never nooit geen dtv? Want ik zeg: je kunt beter nu een klein bedrag meer betalen dan straks een groter bedrag. Want dat is de tendens die zo vaak inzet.

Mijn vraag aan jou is dus: Wil je het niet, ook als het dezelfde prijs blijft of wil je het niet als het duurder wordt.
Ik ben meer dan tevreden met det huidige kabetvl, en kijk af en toe tv (<1 uur/dag). Er is niets dat ik zou kunnen bedenken waar ik extra voor zou willen betalen, dus waarom zou ik nu twee euro moeten betalen voor iets wat ik in de toekomst nog steeds niet wil zien? Ik heb ook geen interesse in dtv, ik zou niet weten waarom? en dat het dezelfde prijs zou blijven is ook een fabeltje. Zoals gezegd, ik ben tevreden met de huidige situatie. Maarja, we zullen maar weer meegaan, keuze hebben we toch niet met de huidige kabelmarkt.
 
NTT zei:
Ik ben meer dan tevreden met det huidige kabetvl, en kijk af en toe tv (<1 uur/dag). Er is niets dat ik zou kunnen bedenken waar ik extra voor zou willen betalen, dus waarom zou ik nu twee euro moeten betalen voor iets wat ik in de toekomst nog steeds niet wil zien? Ik heb ook geen interesse in dtv, ik zou niet weten waarom? en dat het dezelfde prijs zou blijven is ook een fabeltje. Zoals gezegd, ik ben tevreden met de huidige situatie. Maarja, we zullen maar weer meegaan, keuze hebben we toch niet met de huidige kabelmarkt.

Dan geef ik je wel gelijk dat je niet meer wilt gaan betalen.
 
Even het sommetje: €2,46 x 2 miljoen abo's x 12 maanden = €59.040.000 per jaar.
Als je een obligatie wilt hebben die dat per jaar opbrengt kost die meer dan een miljard.
 
Terug
Bovenaan