H
Harry69
"binnen 10 dagen probleemloos aangesloten" tuurlijk!!! maar dan niet bij mij.
ik stel mij even voor. dhr. Teeuw uit Zwijndrecht
de heer Teeuw uit Zwijndrecht besluit om te gaan telefoneren met de kabel. eitje zegt men dan. meldt mijzelf telefonisch aan bij upc. dhr. Teeuw belt zelf hee, dit voor alle duidelijkheid. noemt zijn eigen klantnummer, hij heeft namelijk ook digitale TV bij upc. deal is gesloten. tot nu toe nog steeds geen probleem.
komt er een aantal dagen later een doos binnen van upc, onder de naam van M.J. Teeuw. even toelichten, dit is de ex van dhr. Teeuw. niet goed dus. ff bellen maar naar upc. blijkt dat internet onder de naam van M.J. Teeuw geregistreerd staat op dit adres. er zijn dus 2 klantnummers. de abonneekosten worden echter voor het gemak toch maar automatisch van de heer Teeuw zijn rekening afgeschreven. want ja, dan maakt een letter meer of minder natuurlijk niet uit. dhr. Teeuw vraagt dringend om een naamsverandering want hij wilt natuurlijk niet onder de naam van zijn ex in het telefoonboek vermeld worden. hij meldt ook nog dat zijn ex al zo'n kleine 2 jaar niet meer op dit adres woont. nee, alles is duidelijk, nee dit kan niet natuurlijk. er wordt een notitie van gemaakt, formulieren opgestuurd en daarmee komt alles goed. pffff.. beter. wat blijkt, nadat dhr. Teeuw deze formulieren heeft opgestuurd krijgt hij een nieuwe 2e doos van upc geleverd. onder de naam van M.J.Teeuw. zijn ex dus. deze doos natuurlijk maar niet aangenomen. moet niet gekker worden natuurlijk. de 1e doos heeft dhr. Teeuw nog niet aangesloten, omdat hij in al zijn onnozelheid denkt dat het een en ander eerst nog opgelost moet worden. na nogmaals hier melding van gemaakt te hebben, verstrijkt de tijd. De heer Teeuw wordt nu bij de KPN inmiddels afgemeld en afgesloten. hij heeft nu geen vaste telefoonverbinding meer. een dag later heeft hij ook geen internet meer, dit i.v.m. de contractwijziging die u zelf aangevraagd heeft, zoals ze dan netjes uitleggen. de irritatie bereikt nu toch wel inmiddels zijn kookpunt. toch maar weer eens bellen. sluit u nu het nieuwe modem maar aan meneer Teeuw. er wordt aan gewerkt. het kan een tijdje duren voordat het formulier dat u opgestuurd heeft verwerkt is. om een lang verhaal toch maar wat korter te houden, de modem werkte NIET!!!! na diverse kosten (ik moest nu inmiddels wel bellen met mijn mobiel) en vele irritaties later kreeg ik verbinding. pfff... eindelijk. nog wel geen telefoon, maar toch. ik had nu in ieder geval internet onder de naam van mijn ex. 2 dagen later heeft dhr. Teeuw gelukkig ook telefoon. onder de naam van zijn ex, iets dat hij liever niet heeft. later, als klap op de vuurpijl krijgt hij dan ook nog via de post een afwijzing van upc op zijn verzoek betreffende de naamswijziging.
dhr. Teeuw is nu om te spetteren. kalm blijven. toch maar weer ff bellen. nee meneer Teeuw, hier kunnen wij niets meer aan veranderen. u kunt wel aan uw ex vragen of zij instemt met een naamswijziging.
nu wordt het dhr. Teeuw te veel, nu moet HIJ aan zijn ex, waar hij al in geen anderhalf jaar contact mee heeft, gaan vragen of hij aub in het telefoonboek onder zijn eigen naam mag komen te staan. upc maakt de fout en de klant mag het zelf oplossen. dhr. Teeuw weigert dit. er ontstaat een pat stelling.
hier verkeer IK mij nu nog steeds in. ik overweeg om heel die kl...zooi in te pakken en terug te sturen. maar dan denk ik, waar hebben we het over met z'n alle. een simpele naamsverandering.
upc die kennelijk geen moeite heeft om het geld automatisch af te schrijven van mijn rekening terwijl het klantnummer en de naam niet kloppen, vertelt nu dat zij niet wil of niet kan, zoals ze zelf volhouden, meewerken aan de naamsverandering.
let wel, dhr Teeuw belt zelf om zich aan te melden voor telefoon via de kabel en noemt hierbij zijn eigen klantnummer. dhr Teeuw weet niet eens dat er een 2e nummer bestaat. upc maakt hierin de vergissing om dit anders te verwerken. ik weet, er kunnen fouten worden worden gemaakt. maar deze moeten toch ook kunnen worden opgelost. ik heb geduld gehad, begrip getoond. maar nu ben ik op, ik voel me gepiepeld. een nummer.... maar dan wel het verkeerde nummer.
wil via deze weg toch nog maar eens een beroep doen op een ieder die mij hier in kan adviseren of helpen.
groetjes, Harry Teeuw
ik stel mij even voor. dhr. Teeuw uit Zwijndrecht
de heer Teeuw uit Zwijndrecht besluit om te gaan telefoneren met de kabel. eitje zegt men dan. meldt mijzelf telefonisch aan bij upc. dhr. Teeuw belt zelf hee, dit voor alle duidelijkheid. noemt zijn eigen klantnummer, hij heeft namelijk ook digitale TV bij upc. deal is gesloten. tot nu toe nog steeds geen probleem.
komt er een aantal dagen later een doos binnen van upc, onder de naam van M.J. Teeuw. even toelichten, dit is de ex van dhr. Teeuw. niet goed dus. ff bellen maar naar upc. blijkt dat internet onder de naam van M.J. Teeuw geregistreerd staat op dit adres. er zijn dus 2 klantnummers. de abonneekosten worden echter voor het gemak toch maar automatisch van de heer Teeuw zijn rekening afgeschreven. want ja, dan maakt een letter meer of minder natuurlijk niet uit. dhr. Teeuw vraagt dringend om een naamsverandering want hij wilt natuurlijk niet onder de naam van zijn ex in het telefoonboek vermeld worden. hij meldt ook nog dat zijn ex al zo'n kleine 2 jaar niet meer op dit adres woont. nee, alles is duidelijk, nee dit kan niet natuurlijk. er wordt een notitie van gemaakt, formulieren opgestuurd en daarmee komt alles goed. pffff.. beter. wat blijkt, nadat dhr. Teeuw deze formulieren heeft opgestuurd krijgt hij een nieuwe 2e doos van upc geleverd. onder de naam van M.J.Teeuw. zijn ex dus. deze doos natuurlijk maar niet aangenomen. moet niet gekker worden natuurlijk. de 1e doos heeft dhr. Teeuw nog niet aangesloten, omdat hij in al zijn onnozelheid denkt dat het een en ander eerst nog opgelost moet worden. na nogmaals hier melding van gemaakt te hebben, verstrijkt de tijd. De heer Teeuw wordt nu bij de KPN inmiddels afgemeld en afgesloten. hij heeft nu geen vaste telefoonverbinding meer. een dag later heeft hij ook geen internet meer, dit i.v.m. de contractwijziging die u zelf aangevraagd heeft, zoals ze dan netjes uitleggen. de irritatie bereikt nu toch wel inmiddels zijn kookpunt. toch maar weer eens bellen. sluit u nu het nieuwe modem maar aan meneer Teeuw. er wordt aan gewerkt. het kan een tijdje duren voordat het formulier dat u opgestuurd heeft verwerkt is. om een lang verhaal toch maar wat korter te houden, de modem werkte NIET!!!! na diverse kosten (ik moest nu inmiddels wel bellen met mijn mobiel) en vele irritaties later kreeg ik verbinding. pfff... eindelijk. nog wel geen telefoon, maar toch. ik had nu in ieder geval internet onder de naam van mijn ex. 2 dagen later heeft dhr. Teeuw gelukkig ook telefoon. onder de naam van zijn ex, iets dat hij liever niet heeft. later, als klap op de vuurpijl krijgt hij dan ook nog via de post een afwijzing van upc op zijn verzoek betreffende de naamswijziging.
dhr. Teeuw is nu om te spetteren. kalm blijven. toch maar weer ff bellen. nee meneer Teeuw, hier kunnen wij niets meer aan veranderen. u kunt wel aan uw ex vragen of zij instemt met een naamswijziging.
nu wordt het dhr. Teeuw te veel, nu moet HIJ aan zijn ex, waar hij al in geen anderhalf jaar contact mee heeft, gaan vragen of hij aub in het telefoonboek onder zijn eigen naam mag komen te staan. upc maakt de fout en de klant mag het zelf oplossen. dhr. Teeuw weigert dit. er ontstaat een pat stelling.
hier verkeer IK mij nu nog steeds in. ik overweeg om heel die kl...zooi in te pakken en terug te sturen. maar dan denk ik, waar hebben we het over met z'n alle. een simpele naamsverandering.
upc die kennelijk geen moeite heeft om het geld automatisch af te schrijven van mijn rekening terwijl het klantnummer en de naam niet kloppen, vertelt nu dat zij niet wil of niet kan, zoals ze zelf volhouden, meewerken aan de naamsverandering.
let wel, dhr Teeuw belt zelf om zich aan te melden voor telefoon via de kabel en noemt hierbij zijn eigen klantnummer. dhr Teeuw weet niet eens dat er een 2e nummer bestaat. upc maakt hierin de vergissing om dit anders te verwerken. ik weet, er kunnen fouten worden worden gemaakt. maar deze moeten toch ook kunnen worden opgelost. ik heb geduld gehad, begrip getoond. maar nu ben ik op, ik voel me gepiepeld. een nummer.... maar dan wel het verkeerde nummer.
wil via deze weg toch nog maar eens een beroep doen op een ieder die mij hier in kan adviseren of helpen.
groetjes, Harry Teeuw

