- Berichten
- 16.432
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Odido
Kijkers van de Nederlandse publieke en commerciële HD-zenders bij UPC hebben te kampen met een probleem met het Dolby Digital geluid. UPC heeft op haar forum aangegeven de bug op zijn vroegst in het najaar op te lossen.
Bron Totaaltv: https://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=5534
Moet toch niet gekken worden bij upc he, word er gewoon dood ziek van hoe upc keer op keer met de mensen omgaan.
Word tijd dat iedereen gewoon maanden niet gaat betalen(is immers een gebrekkig product) meschien voelen ze het dan eens.
Bron Totaaltv: https://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=5534
Moet toch niet gekken worden bij upc he, word er gewoon dood ziek van hoe upc keer op keer met de mensen omgaan.
Word tijd dat iedereen gewoon maanden niet gaat betalen(is immers een gebrekkig product) meschien voelen ze het dan eens.