• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC LEUGD!

B

BreederBand

0900-1580 ZEGT 'Circa' 10 Eu.cent/min

maar als je ga naar 'n telefoon cel en ga 0900 1580 met 'n Eu. 10 kaart, dan kan je de ticker zien!

0900-1580 bedoelt Circa 10 Eu.Cent/5 sec.!

Ik heb upc eens met 'n telefooncel gebeld en mijn 10 Eu kaart was op binnen 10 minuten! Dat klopt niet!

Kan 'n 2e iemand dit bevestigen? :}
 
Dat kan kloppen!
€ 0,10 is vanuit een 'normale' telefoonlijn, dus niet mobiel of vanuit een telefooncel, dan krijg je namelijk toeslag op het beruik van de mobiele telefoon of toeslag op het gebruik van een telefooncel oid.
Niet zeuren dus, helpdesk opbellen vanuit een telefooncel is ehhh....niet slim/handig ;)
 
en is "leugd" een nederlands woord? De grote vragen van het leven komen over je heen hier! ;D ::)
 
hmm dan KPB heb vergeten om de Eu. 1.= iets te melden!!
Heb net gechecked, en KPN zegd wel Eu 1 iets per min, maar dat is niet gemeld over de telefoon.
 
Hmmm, maar als je gewoon, dus naar een lokaal nummer, belt in een telefooncel hoor je toch ook nie hoeveel het kost....


En nog steeds, waarom bel je vanuit een telefooncel naar de helpdesk? ???
 
Wie niet slim is moet rijk zijn :P
loveit.gif
 
Nee erg lullig als je nog geen telefoon hebt of hij doet het niet meer.
Dan moet je toch ergens vandaan bellen dacht ik, of ben ik de enige die dat doet ??
 
Als je telefoon niet werkt kan ik het me voorstellen dat jij uit een telefooncel gaat bellen. Maar je gaat toch zeker niet een internethelpdesk vanuit een telefooncel bellen.. ???
 
Ja, maar de kans dat je telefoon niet werkt als je de Helpdesk wil bellen is nogal klein (vind ik)
 
Terug
Bovenaan