smartje
Forum Gebruiker
- Berichten
- 75
(...)De woordvoerder van UPC legt uit: "Sinds een maand hebben we een speciaal team, van 7 man, met daarin technici en mensen die erin zijn getraind met klanten om te gaan. Zij zijn begonnen zich in discussies te mengen op Chelloo.nl", een onafhankelijk forum waar het klachten regent over Chello en UPC. "Ze breiden hun werkterrein nu uit naar andere sites. We zijn bij mijn weten het eerste telecombedrijf dat zich in de discussies van klanten mengt. Dat doen we overigens enkel op basis van feitelijke informatie. Binnenkort openen we op UPC.nl een eigen discussieforum voor klanten."(...)
https://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=1658774&WT.mc_id=rss
Bron: Emerce.nl
Nu maar hopen dat ze er ook echt wat mee doen
https://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=1658774&WT.mc_id=rss
Bron: Emerce.nl
Nu maar hopen dat ze er ook echt wat mee doen
