• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC komt met software update voor HDTV DVR oktober / november

  • Onderwerp starter Onderwerp starter nelisk
  • Startdatum Startdatum
N

nelisk

Aangezien ik nog steeds veel problemen ondervind met de afstandsbediening op de HDTV DVR Box, (De sticker helpt niet en de box werkt alleen als ik het licht in de kamer aan doe) besloot ik eens de HD te bellen.

De mevrouw die mij te woord stond vertelde dat er oktober / november een grote update gepland staat voor de HDTV DVR box. Ook zou hier het afstandsbediening probleem mee opgelost worden.
 
nelisk zei:
Aangezien ik nog steeds veel problemen ondervind met de afstandsbediening op de HDTV DVR Box, (De sticker helpt niet en de box werkt alleen als ik het licht in de kamer aan doe) besloot ik eens de HD te bellen.

De mevrouw die mij te woord stond vertelde dat er oktober / november een grote update gepland staat voor de HDTV DVR box. Ook zou hier het afstandsbediening probleem mee opgelost worden.

owh en wat mag er dan allemaal in deze grote update in zitten?
 
psa zei:
owh en wat mag er dan allemaal in deze grote update in zitten?

Geen idee ze was erg haastig en in meer was ik ook eigenlijk niet geinteresseerd, mij leek ook dat het niet opgelost zou kunnen worden door een update.
Maar het lijkt me ook niet dat ze het uit haar duim zuigt.
 
wellicht dat een webcare medewerker hier duidelijkheid kan geven.
Anders rest ons niets anders te w88 tot oktober / november ;)
 
Hier geen probleem met de hd box,mar ik gebruik een andere afstandsbediening
 
Ik ook en heb ook geen probleem met de AB voor die box. Maar er zijn nog andere problemen die na 1 jaar wel eens een oplossing mogen hebben. De 2 belangrijkste vind ik:

a): Het niet synchroon lopen van het geluid bij opnamen. Vooral het 5.1 spoor van Film 1 HD.
b): Het niet automatisch omschakelen van SD zenders tussen 16:9 en 4:3 bij gebruik van alleen een HDMI kabel.
 
Ach, weet je wat het is. Ze lossen gewoon helemaal niets op. Blijft een grote puinhoop met alles wat ze doen of zeggen. leer er maar mee leven als je klant blijft van die stumpers!
 
brui2957 zei:
Hier geen probleem met de hd box,mar ik gebruik een andere afstandsbediening

Hier ook geen probleem maar dan met de gewone zapper en dan klop ik af :P
 
Terug
Bovenaan