• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC komt met "Goedkoop naar Mobiel"

René

Moderator
Berichten
10.056
Internet
  1. Plinq
Dinsdag 31 augustus komt er een nieuw abonnement voor telefonie klanten van UPC: "Goedkoop naar Mobiel".
Hiermee kan naar mobiele nummers worden gebeld, voor hetzelfde lage tarief als naar vaste nummers. De optie is beschikbaar voor alle UPC telefonie abonnementen, ook in combinatie met een pakket, en is maandelijks opzegbaar.

Abonnement * € 5,00 p/mnd
Beltarief van vast naar mobiel € 0,04 p/min
Starttarief€ 0,10

* Het bedrag van € 5,- komt bovenop het bestaande telefonie + kabel abonnement
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik wel helemaal goed vind is dat het maandelijks opzegbaar is. Zo hoort het ook.

En die 5 euro... Op zich heeft iedereen natuurlijk al een mobiel abonnement met bel minuten... Dus waarom 5 euro meer betalen...
 
Zo huppa weer 5euro, voor telefoon vind ik dat we al genoeg betalen, dus nee blijf wel bij T-Mobile is zelfs goedkoper dan upc goedkoop naar mobiel.
 
Inderdaad...

Er komt hoe langer hoe meer bij boven op de (toch al hoge) abonnementskosten.

Nog even en we zitten boven de 100 euro per maand!
 
komen ze geld tekort bij upc best wel duur weer 5 euro erbij plus dan nog eens je tikken
bij vodafoon heb je al voor 5 euro 110 bel minuten
 
naar mobiel bellen bij een telefoonabbo mogen ze wel eens goedkoper maken.
Dit heeft geen toegevoegde waarde op het huidige mobiele aanbod.
 
bolleblond zei:
naar mobiel bellen bij een telefoonabbo mogen ze wel eens goedkoper maken.
...

Helemaal mee eens, want je betaalt je blauw aan bellen naar een mobiel met je vaste lijn.


bolleblond zei:
...
Dit heeft geen toegevoegde waarde op het huidige mobiele aanbod.

Dit is dan ook een toevoeging aan het huidige _vaste_ aanbod. Dit is geen UPC-Mobiel.
 
Is dit incl. gratis bellen naar helpdesk, dan klinkt het pas interessant
 
Giegel zei:
Is dit incl. gratis bellen naar helpdesk, dan klinkt het pas interessant
:D

Dus 10c p/m + 4c start. Dus als je 20 minuten belt kost je dat € 2,04. Echter je hebt al wel 5 euro betaald.
Voor die 5 euro bel je 28 minuten naar een mobiel nummer. Je kunt je afvragen of dit de moeite waard is.
Je zult al minstens een half uur moeten bellen om die 5 euro er uit te halen en dan betaal je nog 10c p/m.

Blijkbaar geld te weinig ja bij UPC. Tegenovergestelde van de Belastingdienst. Hoezo makkelijker maken...
 
Ik kom op € 0,80 + € 0,10 starttarief = € 0,90 voor 20 minuten bellen naar mobiel.

Abonnement * € 5,00 p/mnd
Beltarief van vast naar mobiel € 0,04 p/min
Starttarief€ 0,10
 
Terug
Bovenaan