N
N Visser
Dag beste mensen.
Ik heb mij naar aanleiding van aanhoudende storingen van alle UPC diensten van de afgelopen 2en half jaar aangemeld op dit forum.
Ik ben geen upc klant die in onderstaand verhaal storingen en ervaringen uit mijn duim ga zuigen in mijn eerste topic dus ik laat de moderatoren alle gelegenheid mijn verhaal bij te schaven waar nodig, want het wordt géén o zo fijn verhaal!
Om te beginnen woon ik nu 5 jaar op dit adres en de eerste 2 jaar heb ik naar alle tevredenheid gebruik gemaakt van een alles in één pakket.
Alles liep helemaal naar behoren, prima ontvangst van alle zenders van het royaal pakket zeer weinig problemen met internet of telefonie kortom een tevreden klant.
Tot ruim 2 jaar geleden er erg vaak storingen optraden voornamelijk bij de digitale tv.
Er is mij meerdere keren verteld dat dit aan binnenhuis bekabeling ligt daar begon het getouwtrek mee.
Later traden er vaker storingen op van alle diensten.
Nu maak ik even een sprongetje van 2en halfjaar.
Er is gebleken na een heleboel monteurs dat er geen sprake is van een eventuele storing in mijn binnenhuis bekabeling.
Het ligt aan de kabel buiten onder de grond verderop in de straat.
Aangezien ik zelf al had opgemerkt dat het heel vreemd is dat na storingen mijn complete binnenhuis bekabeling ineens niet goed meer zou zijn.....kwam ik zelf al gevoelsmatig tot de conclusie dat het heel raar is dat ik eerst op alle plekken in huis prima van alle upc diensten gebruik heb kunnen maken en vervolgens is de hele bekabeling in huis niet goed meer?
Op dit moment ligt er een opdracht bij een aannemer om te komen graven maar er is mij gisteravond doodleuk verteld dat dit pas in week 42 gaat gebeuren als dat zo zou zijn zou ik tegen die tijd 10 weken totale storing hebben van het complete alles in één pakket.
Mijn buurman heeft mij verteld dat hij vorig jaar een soortgelijk verhaal achter de rug heeft en hij zijn abonnementskosten heeft moeten doorbetalen en er achteraf een vast schadebedrag werdt uitgekeerd.
Er zou één euro staan voor iedere dag dat je storing hebt dus in de maand betaal ik +/- 80 euro waarvan ik dan 30 euro zou terugkrijgen.
Als dit inderdaad zo is geregeld waarvoor worden dan die overige 50 euro in rekening gebracht bij een totale storing van ALLE DIENSTEN
Ik heb ook opgemerkt dat nu de situatie geescaleerd is ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt,
en het zal niemand verbazen dat als je ruim 2 jaar geleden aangegeven hebt dat je een storing buitenshuis vermoedt je redelijk kotsmisselijk bent van de situatie zoals die er nu voor staat.
Ik ben eigenlijk een klant die met zijn rug tegen de muur staat want ik wil niet onvriendelijk worden tegen mensen aan de andere kant van de telefoon bij de klantenservice!
Ik wil niet overstappen op kpn Ziggo fliggo of pippo!
Ik wil gewoon gebruik kunen maken van de door mij betaalde diensten!
En geen gejamaar het ligt aan de gemeente of de aannemer ik betaal niet voor kastjenaardemuurverhalen!
Ik wil een oplossing en weer een tevreden klant worden want mijn klantervaring bij UPC staat op dit moment op below zero!
Vrieskou dus.
Ik hoop op reacties tips meningen noem maar op want dit is een onacceptabele situatie na ruim 2 jaar.
Vriendelijke groeten.
N.Visser
Ik heb mij naar aanleiding van aanhoudende storingen van alle UPC diensten van de afgelopen 2en half jaar aangemeld op dit forum.
Ik ben geen upc klant die in onderstaand verhaal storingen en ervaringen uit mijn duim ga zuigen in mijn eerste topic dus ik laat de moderatoren alle gelegenheid mijn verhaal bij te schaven waar nodig, want het wordt géén o zo fijn verhaal!
Om te beginnen woon ik nu 5 jaar op dit adres en de eerste 2 jaar heb ik naar alle tevredenheid gebruik gemaakt van een alles in één pakket.
Alles liep helemaal naar behoren, prima ontvangst van alle zenders van het royaal pakket zeer weinig problemen met internet of telefonie kortom een tevreden klant.
Tot ruim 2 jaar geleden er erg vaak storingen optraden voornamelijk bij de digitale tv.
Er is mij meerdere keren verteld dat dit aan binnenhuis bekabeling ligt daar begon het getouwtrek mee.
Later traden er vaker storingen op van alle diensten.
Nu maak ik even een sprongetje van 2en halfjaar.
Er is gebleken na een heleboel monteurs dat er geen sprake is van een eventuele storing in mijn binnenhuis bekabeling.
Het ligt aan de kabel buiten onder de grond verderop in de straat.
Aangezien ik zelf al had opgemerkt dat het heel vreemd is dat na storingen mijn complete binnenhuis bekabeling ineens niet goed meer zou zijn.....kwam ik zelf al gevoelsmatig tot de conclusie dat het heel raar is dat ik eerst op alle plekken in huis prima van alle upc diensten gebruik heb kunnen maken en vervolgens is de hele bekabeling in huis niet goed meer?
Op dit moment ligt er een opdracht bij een aannemer om te komen graven maar er is mij gisteravond doodleuk verteld dat dit pas in week 42 gaat gebeuren als dat zo zou zijn zou ik tegen die tijd 10 weken totale storing hebben van het complete alles in één pakket.
Mijn buurman heeft mij verteld dat hij vorig jaar een soortgelijk verhaal achter de rug heeft en hij zijn abonnementskosten heeft moeten doorbetalen en er achteraf een vast schadebedrag werdt uitgekeerd.
Er zou één euro staan voor iedere dag dat je storing hebt dus in de maand betaal ik +/- 80 euro waarvan ik dan 30 euro zou terugkrijgen.
Als dit inderdaad zo is geregeld waarvoor worden dan die overige 50 euro in rekening gebracht bij een totale storing van ALLE DIENSTEN

Ik heb ook opgemerkt dat nu de situatie geescaleerd is ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt,
en het zal niemand verbazen dat als je ruim 2 jaar geleden aangegeven hebt dat je een storing buitenshuis vermoedt je redelijk kotsmisselijk bent van de situatie zoals die er nu voor staat.
Ik ben eigenlijk een klant die met zijn rug tegen de muur staat want ik wil niet onvriendelijk worden tegen mensen aan de andere kant van de telefoon bij de klantenservice!
Ik wil niet overstappen op kpn Ziggo fliggo of pippo!
Ik wil gewoon gebruik kunen maken van de door mij betaalde diensten!
En geen gejamaar het ligt aan de gemeente of de aannemer ik betaal niet voor kastjenaardemuurverhalen!
Ik wil een oplossing en weer een tevreden klant worden want mijn klantervaring bij UPC staat op dit moment op below zero!
Vrieskou dus.
Ik hoop op reacties tips meningen noem maar op want dit is een onacceptabele situatie na ruim 2 jaar.
Vriendelijke groeten.
N.Visser
