H
hansmaj
Na een storing van de HDTV box had ik ineens een pakket van 5x zo duur.
Dit is op 9 november terug gedraaid en tegelijk zou men 2 factuur-volgnummers samenvoegen.
Sinds 9 november heb ik alleen nog maar de standaard zenders en niet het extra channel pack en de HD kanalen waar ik wel voor betaal.
Nu krijg ik al 3x te horen dat ze de storing van de HDTV-box pas kunnen oplossen als het samenvoegen van de facturen gereed is......en deze heeft UPC (9 nov gebeld) gewoon op 1 december gezet!!
Ik krijg gewoon vrolijk te horen dat ik maar moet wachten en na 1 december weer moet bellen om te kijken of ze de storing dan kunnen verhelpen.
Jongens van UPC dit kan toch niet zo je klanten gewoon vertellen dat ze maar moeten wachten.
Het is gewoon een simpele administratieve handeling in Clarify.....
Dit is op 9 november terug gedraaid en tegelijk zou men 2 factuur-volgnummers samenvoegen.
Sinds 9 november heb ik alleen nog maar de standaard zenders en niet het extra channel pack en de HD kanalen waar ik wel voor betaal.
Nu krijg ik al 3x te horen dat ze de storing van de HDTV-box pas kunnen oplossen als het samenvoegen van de facturen gereed is......en deze heeft UPC (9 nov gebeld) gewoon op 1 december gezet!!
Ik krijg gewoon vrolijk te horen dat ik maar moet wachten en na 1 december weer moet bellen om te kijken of ze de storing dan kunnen verhelpen.
Jongens van UPC dit kan toch niet zo je klanten gewoon vertellen dat ze maar moeten wachten.
Het is gewoon een simpele administratieve handeling in Clarify.....