• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC kampt met storing Video on Demand

  • Onderwerp starter Onderwerp starter babybox
  • Startdatum Startdatum
B

babybox

Mediabedrijf UPC kampt in diverse delen van Nederland al enkele dagen met een storing op het Video on Demand-platform. Hierdoor kunnen abonnees niet meer ongestoord gebruik maken van VoD-diensten. Het is niet de eerste keer dat UPC last heeft van deze storing.

In vele gevallen is voor de getroffen groep abonnee er geen verbinding met de VoD-server van UPC te maken. Mocht het dan onverhoopt wel lukken dan is de kans op beeldstoring vrij groot. Ook wordt diverse malen de melding gegeven dat het afgenomen abonnement niet voldoende is om naar de gekozen VoD-dienst te kunnen kijken of dat de periode waarin het opgevraagde bestand bekeken kan worden verstreken is. Door de VoD-storing kan de getroffen abonnee bijvoorbeeld geen gebruik maken van catchup-diensten als Uitzending Gemist en RTL-gemist.

Link: https://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=3818

Wat een ..... nul informatie hierover op de site noch op hun tel nummer https://www.upc.nl/klantenservice/meldingen_storingen/ zo serieus nemen ze dus hun klanten, kloio's eindeloos bezig om het werkend te krijgen, 15 min in de wacht bij de help desk, we kunnen niets voor u doen ons systeem ligt er uit (we kunnen zelf niet op de computer....) communiceer dit dan!
 
Ik heb overigens een nieuwe mediabox toegestuurd gekregen, wellicht helemaal niet noodzakelijk. Had eerst de philips HD DVR nu de Cisco, inmiddels heb ik de Philips teruggestuurd

Heb wel een half jaar "gratis" Film 1 gekregen, hoe gratis is gratis bij UPC, ze willen dit niet aangeven op papier het zou ook vanzelf aflopen. Weet iemand hoe dit ergens te controleren valt dat het inderdaad een gratis aanbod is en ik niet nog later de rekening gepresenteerd krijg. Van dit forum begrijp ik wel eens dat er mensen zijn bij wie dit gebeurd is.
 
Heb nergens last van alles werkt goed met ondemand :)

En wat ik al helemaal niet begrijp dat het weer niet op de storings pagina tevinden is maar wel in media, hoe krom kan dat zijn.
 
Hier werkt het nog steeds niet. Storing is hier gisteren begonnen. Box al diverse malen een reset gegeven, zinloos verhaal dus.
 
Op dit moment ook problemen met UPC on demand ( Almere ), uitzending gemist blijft staan op "even geduld aub"
 
wgdejong zei:
Op dit moment ook problemen met UPC on demand ( Almere ), uitzending gemist blijft staan op "even geduld aub"

Het lijkt dus verder te gaan dan de regio R'dam.
 
Hier storingen in beeld en afbreken van uitzendingen en geen juiste tijd in beeld van de duur van het progamma.
Dus het werkt bij mij wel maar met grote gebreken.
 
cornelisvandenberg zei:
Hier storingen in beeld en afbreken van uitzendingen en geen juiste tijd in beeld van de duur van het progamma.
Dus het werkt bij mij wel maar met grote gebreken.

Dank je Cornelis. Het is hier dan net een tandje erger, ik krijg dus helemaal geen verbinding, maar het lijkt dus in ieder geval niet bij mij te liggen.
 
Oké jongens roep eens om welke dienst het gaat van Video on Demand?
Dan ga ik die dienst precies bekijken, en eens zien wat hij doet!

Edit:
Net even gekeken naar uitzendinggemist (ned1,2,3) en die werkt.
Ook RTL Gemist werkt.
En ook Disney ondemand werkt.

Zonder storingen in beeld en de andere zaken die Cornelis net verteld, dit gebeurd hier dus niet.

Hier werkt ondemand dus wel goed.
Ook Xite ondemand werkt gewoon. (hoekschewaard)
Of het in heel de hoekschewaard werkt, dat weet ik niet.
 
Terug
Bovenaan