B
babybox
Mediabedrijf UPC kampt in diverse delen van Nederland al enkele dagen met een storing op het Video on Demand-platform. Hierdoor kunnen abonnees niet meer ongestoord gebruik maken van VoD-diensten. Het is niet de eerste keer dat UPC last heeft van deze storing.
In vele gevallen is voor de getroffen groep abonnee er geen verbinding met de VoD-server van UPC te maken. Mocht het dan onverhoopt wel lukken dan is de kans op beeldstoring vrij groot. Ook wordt diverse malen de melding gegeven dat het afgenomen abonnement niet voldoende is om naar de gekozen VoD-dienst te kunnen kijken of dat de periode waarin het opgevraagde bestand bekeken kan worden verstreken is. Door de VoD-storing kan de getroffen abonnee bijvoorbeeld geen gebruik maken van catchup-diensten als Uitzending Gemist en RTL-gemist.
Link: https://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=3818
Wat een ..... nul informatie hierover op de site noch op hun tel nummer https://www.upc.nl/klantenservice/meldingen_storingen/ zo serieus nemen ze dus hun klanten, kloio's eindeloos bezig om het werkend te krijgen, 15 min in de wacht bij de help desk, we kunnen niets voor u doen ons systeem ligt er uit (we kunnen zelf niet op de computer....) communiceer dit dan!
In vele gevallen is voor de getroffen groep abonnee er geen verbinding met de VoD-server van UPC te maken. Mocht het dan onverhoopt wel lukken dan is de kans op beeldstoring vrij groot. Ook wordt diverse malen de melding gegeven dat het afgenomen abonnement niet voldoende is om naar de gekozen VoD-dienst te kunnen kijken of dat de periode waarin het opgevraagde bestand bekeken kan worden verstreken is. Door de VoD-storing kan de getroffen abonnee bijvoorbeeld geen gebruik maken van catchup-diensten als Uitzending Gemist en RTL-gemist.
Link: https://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=3818
Wat een ..... nul informatie hierover op de site noch op hun tel nummer https://www.upc.nl/klantenservice/meldingen_storingen/ zo serieus nemen ze dus hun klanten, kloio's eindeloos bezig om het werkend te krijgen, 15 min in de wacht bij de help desk, we kunnen niets voor u doen ons systeem ligt er uit (we kunnen zelf niet op de computer....) communiceer dit dan!
