K
killing attack
Hey,
Ik ben al sinds 98/99 chello gebruiker.. en sinds kort ook telefonie, etc.
Ik heb in deze jaartjes zoveel problemen en gevechten met de helpdesk gehad
en was van mening dat chello veel dingen niet goed deed...
Het is ook zo Chello handelt veel dingen waardeloos af, maar het schijnt ook
niet anders te zijn met andere providers.
Ik heb gister en vandaag ff voor iemand speedlinq adsl geinstalleerd en
WAT EEN RAMP ! Internet ligt er constant uit..helpdesk bellen.. en ik schrok me
finaal de mallemoer toen ik hoorde dat het 0,70 eurocent per minuut koste !!
Ik heb totaal 18 min aan de lijn gehangen en kom zo rond de 13 euro uit voor een belletje.
Internet wordt in 5 dagen gefixed en het modem moet online blijven. Een gaar usb modem
(geen idee of dat speedlinqs keuze was of de zijne) zelfs waardoor je computer op wie deze
geinstalleerd is 5 dagen aanmoet staan om het modem stroom te voeden.
De upload op de 1 mbit lijn is nou ook niet echt om te springen op het tiscale/babyxl netwerk..
waardeloose upload snelheid terwijl download perfect is..
Ik moet zeggen dat chello met hun (niet allemaal) vervelende helpdesk medewerkers nog niet
eens zo slecht is.. en de verbinding die ze afleveren ook niet super slecht.. En je kan zeker
makkelijker geholpen worden als je een probleem hebt met je verbinding..
Anyway vond het wel leuk ff te vertellen.
Ka-tje
Ik ben al sinds 98/99 chello gebruiker.. en sinds kort ook telefonie, etc.
Ik heb in deze jaartjes zoveel problemen en gevechten met de helpdesk gehad
en was van mening dat chello veel dingen niet goed deed...
Het is ook zo Chello handelt veel dingen waardeloos af, maar het schijnt ook
niet anders te zijn met andere providers.
Ik heb gister en vandaag ff voor iemand speedlinq adsl geinstalleerd en
WAT EEN RAMP ! Internet ligt er constant uit..helpdesk bellen.. en ik schrok me
finaal de mallemoer toen ik hoorde dat het 0,70 eurocent per minuut koste !!
Ik heb totaal 18 min aan de lijn gehangen en kom zo rond de 13 euro uit voor een belletje.
Internet wordt in 5 dagen gefixed en het modem moet online blijven. Een gaar usb modem
(geen idee of dat speedlinqs keuze was of de zijne) zelfs waardoor je computer op wie deze
geinstalleerd is 5 dagen aanmoet staan om het modem stroom te voeden.
De upload op de 1 mbit lijn is nou ook niet echt om te springen op het tiscale/babyxl netwerk..
waardeloose upload snelheid terwijl download perfect is..
Ik moet zeggen dat chello met hun (niet allemaal) vervelende helpdesk medewerkers nog niet
eens zo slecht is.. en de verbinding die ze afleveren ook niet super slecht.. En je kan zeker
makkelijker geholpen worden als je een probleem hebt met je verbinding..
Anyway vond het wel leuk ff te vertellen.
Ka-tje