• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

upc infra

  • Onderwerp starter Onderwerp starter maikel6910
  • Startdatum Startdatum
M

maikel6910

;D ;D ;D vol vermogen internet

Spitstijden.... na 1530 of na 1600 uur inzakken internet ?
Nope .... volle mep aan internetsnelheid.

Wat mij het meest verbaasde, twee weken geleden een postkaart van upc in de bus.
Rond 3 december werkzaamheden......

UHHH ???? voor het eerst zo'n bericht, in heel mijn klantenbestaan... HULDE>>HULDE... jammer dat het nooit eerder kon.

Waarschijnlijk is de brakkige troep aangepast, want internet draait weer als een zonnetje, hoe sterk dat mijn claims uit het verleden niet onderbouwt ;D , overigens keurig afgekocht door upc.
Ter indicatie ....meer dan 200 euo vergoedt

Spijtig vindt ik het vooral voor de helpdesk met hun "shitverhalen/ tekstschermen" die proberen vol te houden het probleem ligt niet bij ons meneer, maar bij u.X- aantal monteuren verder, schade compensatie over 2 maanden, dankzij het webteam :) ;D

Rest mij maar een gedachte, het bedrijf Upc zet zijn werknemers dus lekker in de kou. Na werkzaamheden en update van een brakkige infrastructuur, veel problemen opgelost in de regio.
Gelukkig niet allen bij mij, maar ook famillie en vrienden ( althans de problemen)

Maar... neuh, neuh, neuh lag niet aan upc..., ( waarbij vooral mijn respect aan de webcare)
LAG DUS DUIDELIJK WEL AAN UPC INFRA.....

Internet klopt weer, nu nog on demand en een goed werkende telefoonverbinding

(contact met 15 lotgevallene in mijn postcodegebied, zelfde problemen)

Kortom wat een %%%%%%%% bedrijf zeg...

Vooral als je dan nog eens belt met de klantenservice.......

De situatie uitlegt, verleden veel problemen, ik zie het meneer, staat genoteerd.
Aha dank u, maar bij werkt niet on demand, en mijn telefoon valt uit
Daarnaast werkt on demand niet bij mij

Meneer, kloppen u kabels wel, want daar kan een pobleem inzitten ( verkort)
Mevrouw bedankt voor uw interesse in mijn probleem, als u kijkt in de voorgeschiedenis, probleem ligt niet bij mij.
he ja juist. bla..bla.enorm kontverhaal
Haha ( ik lachend) HOPELIJK BEGON U MET EEN VOICE LOG, EN BEWAARD U DEZE ... tuut..tuut ;D had er dag niet kennelijk

Controle 5 minuten later... stond dus niks...... ach ja proffesional van de week ;D ;D ;D ;D ....
 
Mooi en bekend verhaal....helaas.
Hier ging het nog een stapje verder, monteur heeft alles van het ONP vernieuwd tot aan de tv,
binnen 2 maanden de eerste stekker defect, idd met het bekende belverhaal:
heeft u uw stekkers en kabels al gecontroleerd??
Conclusie: de door hun geleverde stekkers defect ;D

het is een groot bedrijf...maar het blijft zielig ::)
 
Terug
Bovenaan