H
HockeyChick
Voor de liefhebbers. In het blad Management Team krijgen Ronald van der Aart en Marco Vianen van UPC pagina's lang de gelegenheid om te vertellen hoe de klantenservice, de communicatie met de klanten en de klantentevredenheid rond UPC de afgelopen jaren dramatisch verbeterd is.
Een interessant verhaal voor de velen op dit forum die heel andere ervaringen hebben. De betreffende journalist heeft ook zijn best gedaan geen enkele kritische vraag te stellen. Ik zal jullie verwennen met het slotcitaat.
'Wat mij betreft is het einddoel dat al onze klanten in een soort permanente dialoog met ons zijn over hun tv- web- en telfoniezaken'dat ze met ons communiceren, niet van mens tot bedrijf, maar van mens tot mens.'
Mocht Van der Aart dit stukje lezen: Ik wacht nog steeds op een persoonlijk antwoord op mijn vragen rond de zenderwisseling....
Een interessant verhaal voor de velen op dit forum die heel andere ervaringen hebben. De betreffende journalist heeft ook zijn best gedaan geen enkele kritische vraag te stellen. Ik zal jullie verwennen met het slotcitaat.
'Wat mij betreft is het einddoel dat al onze klanten in een soort permanente dialoog met ons zijn over hun tv- web- en telfoniezaken'dat ze met ons communiceren, niet van mens tot bedrijf, maar van mens tot mens.'
Mocht Van der Aart dit stukje lezen: Ik wacht nog steeds op een persoonlijk antwoord op mijn vragen rond de zenderwisseling....