• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Horizon-problemen bij Tros Radar.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter herian10
  • Startdatum Startdatum
H

herian10

UPC Horizon-problemen bij Tros Radar

12 Okt. '13 Een geweldig aanbod van kabelleverancier UPC Digitale televisie en internet via een supersnelle verbinding en een box die alles kan opnemen. Veel consumenten zijn hierop ingegaan en hebben een Horizon-abonnement afgesloten. Maar hoe geweldig is deze service? Is het inderdaad heerlijk televisiekijken, of is het audiovisuele kommer en kwel? Maandag 14 oktober om 20:30 bij de TROS op Nederland 1

bron: coax
 
Voor meer info:

https://www.trosradar.nl/uitzending/volgende-uitzending/aflevering/14-10-2013/upc-horizon-problemen/?p=1

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=138451
 
Zoveelste sensatieverhaal van Radar om de kijkcijfers. Ik hoop dat het wat uithaalt, maar zoals in een aantal andere topics al eerder is gezegd is de invloed van Radar op de telecombedrijven nihil. Ik moet nog maar zien of er überhaupt een woordvoerder van UPC aanwezig is.
 
Zal wel niet veel helpen maar zag daar op het forum wel iemand reageren van UPC, dat gebeurt hier ook al bijna niet meer. Ben benieuwd of er een verbetering in komt.
 
C0re zei:
Zoveelste sensatieverhaal van Radar om de kijkcijfers.
Nu heeft radar het weer gedaan ::)
Het is nou eenmaal bekend dat er problemen zijn met de horizon van upc. Moet je radar niet de schuld van geven.
 
satshow zei:
maar zag daar op het forum wel iemand reageren van UPC, dat gebeurt hier ook al bijna niet meer.

Daar heb je helemaal gelijk in... in tegenstelling tot een paar maanden geleden is de vertegenwoordiging door webcare en consorten dramatisch verminderd. Dit gevoel heerst bij veel testers.
 
totaal zei:
Nu heeft radar het weer gedaan ::)
Het is nou eenmaal bekend dat er problemen zijn met de horizon van upc. Moet je radar niet de schuld van geven.

Excuse me, waar zeg ik dat dan? Goed lezen graag. Quote dan ook het hele bericht van mij, dan dat je een selectief gedeelte uit zijn verband rukt.
 
Zelfs als er iemand van UPC in de studio is, dan weet je dat die zoals de regel is bij het bedrijf gewoon een lul verhaal op gaat hangen met mooie bedoelingen en toezeggingen die vaag zijn, om vervolgens op de terug weg in de auto zich de ballen uit de broek te lachen over het zwets verhaal wat hij heeft opgehangen.
UPC heeft geen respect voor zijn klanten, als ze dat wel hadden gehad dat zou er niet zoveel gelogen worden door hun personeel.
 
misschien is het wel een keer goed dat de media er mee aan de haal gaat.
misschien dat upc wat gaat doen aan de problemen op te lossen
 
Terug
Bovenaan