S
stefan12345
hallo
ik zit met een vet probleem... ik heb mijn externe schijf aan de horizon box gehangen (met de gedachten dat ik gewoon mijn bestanden kon afspelen) maar ik kom mijn schijf niet meer in ik moet hem nu gaan formateren voordat ik hem kan gebruiken. weet iemand hier een oplossing voor?
alvast bedankt
ik zit met een vet probleem... ik heb mijn externe schijf aan de horizon box gehangen (met de gedachten dat ik gewoon mijn bestanden kon afspelen) maar ik kom mijn schijf niet meer in ik moet hem nu gaan formateren voordat ik hem kan gebruiken. weet iemand hier een oplossing voor?
alvast bedankt