R
ruben5
Wat een drama is dit UPC Horizon.
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd. Het apparaat begint steeds meer te haperen.
Wie de menu-indeling heeft verzonnen, mogen ze wat mij betreft meteen ontslaan. (ben 30min bezig om een specifieke film te vinden)
Ik ga hem maar weer eens rebooten.
Daarnaast is mijn 2e oude box maar gewoon even afgesloten. Duurt nu al meer dan een week voordat deze via India (ja...u leest het goed...VIA INDIA) weer aangesloten kan worden. "En het kan nog wel een week extra gaan duren meneer" . Met als excuus dat het druk is. Iedereen wil Horizon. Kan iedereen bij deze adviseren er per direct vanaf te zien.
Misschien dat ik de rekening maar eens niet ga betalen. Heb dit sinds 15 jaar klant nog nooit gedaan. Maar goed, ik ga VIA INDIA betalen en dat duurt gewoon een paar weken extra. Sorry UPC!!
Een ontevreden klant. (voor het eerst in 15 jaar)
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd. Het apparaat begint steeds meer te haperen.
Wie de menu-indeling heeft verzonnen, mogen ze wat mij betreft meteen ontslaan. (ben 30min bezig om een specifieke film te vinden)
Ik ga hem maar weer eens rebooten.
Daarnaast is mijn 2e oude box maar gewoon even afgesloten. Duurt nu al meer dan een week voordat deze via India (ja...u leest het goed...VIA INDIA) weer aangesloten kan worden. "En het kan nog wel een week extra gaan duren meneer" . Met als excuus dat het druk is. Iedereen wil Horizon. Kan iedereen bij deze adviseren er per direct vanaf te zien.
Misschien dat ik de rekening maar eens niet ga betalen. Heb dit sinds 15 jaar klant nog nooit gedaan. Maar goed, ik ga VIA INDIA betalen en dat duurt gewoon een paar weken extra. Sorry UPC!!
Een ontevreden klant. (voor het eerst in 15 jaar)

