• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Horizon= drama

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ruben5
  • Startdatum Startdatum
R

ruben5

Wat een drama is dit UPC Horizon.
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd. Het apparaat begint steeds meer te haperen.
Wie de menu-indeling heeft verzonnen, mogen ze wat mij betreft meteen ontslaan. (ben 30min bezig om een specifieke film te vinden)
Ik ga hem maar weer eens rebooten.
Daarnaast is mijn 2e oude box maar gewoon even afgesloten. Duurt nu al meer dan een week voordat deze via India (ja...u leest het goed...VIA INDIA) weer aangesloten kan worden. "En het kan nog wel een week extra gaan duren meneer" . Met als excuus dat het druk is. Iedereen wil Horizon. Kan iedereen bij deze adviseren er per direct vanaf te zien.

Misschien dat ik de rekening maar eens niet ga betalen. Heb dit sinds 15 jaar klant nog nooit gedaan. Maar goed, ik ga VIA INDIA betalen en dat duurt gewoon een paar weken extra. Sorry UPC!!

Een ontevreden klant. (voor het eerst in 15 jaar)
 
dat bepaalde zaken via india lopen is niet de oorzaak van de vertraging.
of een medewerker in amsterdam of mumbai wat gegevens inklopt, dat maakt voor de verwerking niks uit.

de vertragingen hebben andere oorzaken.
 
Het kan natuurlijk voorkomen dat je problemen hebt. Echter ik heb sinds een paar dagen horizon en heb nergens problemen mee. Integendeel het werk allemaal prima samen met mijn TV (LG) en doet het goed.
Oke het navigeren kan wat sneller en logischer. Dat zal echt wel opgelost worden in een volgende versie.

Het opzoeken van films is nu wat lastiger door het ontbreken van een toetsenbord. Ook daarbij heeft UPC al aangegeven dat er een nieuwe afstandsbediening gaat komen. TZT. waarbij dat wel kan.

Kortom ik ben zeer tevreden met mijn horizon en heb er geen problemen mee.
 
Als je zeker wou zijn of de HB een goed product was of is had je beter kunnen wachten tot het enkele weken/maanden op de markt was. ;)

Nu heb je de gok genomen. En helaas verkeerd uitgepakt dan.. :)
 
@streetie, bij mij werkte het ook redelijk goed in het begin. ;)
@civiczz, je hebt helemaal gelijk. Veel te naief geweest in het feit dat UPC me niet zou opschepen met een halffabrikaat. Het is gewoon nog niet klaar om op de markt te zetten. Probeer de Horizon helpdesk maar te bereiken. Kost een 1 uur wachttijd.
 
Al 13 jaar sta ik altijd vooraan in de rij met nieuwe abo's van UPC.
Omdat mijn vorige overstap niet vlekkeloos verliep (kostte maanden om het 100% geregeld te hebben) had ik nu een wat terughnoudend gevoel bij Horizon, en besloot even te wachten onder het mom "eerst even de grote drukte er af, en kinderziekten eruit".
Met momenten heeft me dit moeite gekost....

Nu ik hier al dagen lees denk ik dat dit geen foute keuze is geweest.
al blijven de mogelijkheden van Horizon erg aanlokkelijk klinken.... Dus over een paar weken/maand stap ik echt wel over. Na de eerste bugfix en als de aanmeld hype over is.
 
lessram zei:
Dus over een paar weken/maand stap ik echt wel over. Na de eerste bugfix en als de aanmeld hype over is.
upc gaat nu actief werven, met reclame e.d., dus niet alleen via de website... kben bang de de hype voorlopig alleen nog maar toeneemt.
 
wat voor voordeel zie je dan.Heb een mediaplayer.4 programmas op nemen zowat er is niks op tv
 
johan500 zei:
wat voor voordeel zie je dan.Heb een mediaplayer.4 programmas op nemen zowat er is niks op tv

Hier ook een mediaplayer en toch zijn er nog zat programma's die even opgenomen kunnen worden.
Gelukkig valt over smaak niet te twisten :).
 
Hier werkt alles prima lekker snel internet het enige puntje is dat mn telefoon de nummers niet herkend maar dat word opgelost
Dus al met al prima tevreden
 
Terug
Bovenaan