H
hoekstth
Ik heb in september mijn UPC abonnement aangepast naar het nieuwe pakket met de horizonbox (met behoud van mijn oude Inet en telefoon modem).
De horizonbox is netjes thuis bezorgd en de monteur heeft het woensdag werkend geinstalleerd.
Helaas werkte de box na een paar uurtjes niet meer. UPC gebeld en nog enkele stappen doorlopen in eerste instantie leek het er op dat de box kapot is aangezien het lampje van de voeding wel brand.
Er werd tegen mij gezegd dat wanneer de voeding stuk was dat deze opgestuurd kan worden.
Aangezien het waarschijnlijk de Horizonbox betrof is er een nieuwe afspraak gemaakt met een monteur.
Afgelopen maandag is deze monteur langs geweest en heeft drie verschillende horizonboxen geprobeerd maar helaas werkte ze allemaal niet. Het lijkt dus toch de voeding te zijn.
De monteur gaf aan dat hij en zijn collega's geen voedingen hebben en dat deze waarschijnlijk opgestuurd moeten worden.
Ik heb vandaag UPC gebeld met de vraag of ze een nieuwe voeding kunnen opsturen.
Helaas kreeg ik vandaag te horen van de Helpdesk dat deze voedingen niet opgestuurd kunnen worden en deze door een monteur geplaatst moeten worden (ehhh?)
Nu heb ik helaas een derde monteur afspraak moeten maken maar zal die monteur dan wel een voeding hebben? Het zou vervelend zijn als de monteur voor niks langskomt. Hij zal het al druk genoeg hebben en daarnaast moet ik er zelf vrij voor nemen.
Weten jullie of de Helpdesk de voedingen kan opsturen en of de monteur voedingen bij zich hoort te hebben?
Alvast bedankt voor de antwoorden
De horizonbox is netjes thuis bezorgd en de monteur heeft het woensdag werkend geinstalleerd.
Helaas werkte de box na een paar uurtjes niet meer. UPC gebeld en nog enkele stappen doorlopen in eerste instantie leek het er op dat de box kapot is aangezien het lampje van de voeding wel brand.
Er werd tegen mij gezegd dat wanneer de voeding stuk was dat deze opgestuurd kan worden.
Aangezien het waarschijnlijk de Horizonbox betrof is er een nieuwe afspraak gemaakt met een monteur.
Afgelopen maandag is deze monteur langs geweest en heeft drie verschillende horizonboxen geprobeerd maar helaas werkte ze allemaal niet. Het lijkt dus toch de voeding te zijn.
De monteur gaf aan dat hij en zijn collega's geen voedingen hebben en dat deze waarschijnlijk opgestuurd moeten worden.
Ik heb vandaag UPC gebeld met de vraag of ze een nieuwe voeding kunnen opsturen.
Helaas kreeg ik vandaag te horen van de Helpdesk dat deze voedingen niet opgestuurd kunnen worden en deze door een monteur geplaatst moeten worden (ehhh?)
Nu heb ik helaas een derde monteur afspraak moeten maken maar zal die monteur dan wel een voeding hebben? Het zou vervelend zijn als de monteur voor niks langskomt. Hij zal het al druk genoeg hebben en daarnaast moet ik er zelf vrij voor nemen.
Weten jullie of de Helpdesk de voedingen kan opsturen en of de monteur voedingen bij zich hoort te hebben?
Alvast bedankt voor de antwoorden