• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Helpdesk - Dom - Dommer - Domst

HP Deskjet

Forum Gebruiker
Berichten
2.994
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Zoals gewoonlijk stuur je een E-mail naar UPC Digital en je krijgt een idiotisch antwoord terug.  Natuurlijk heb ik al mijn mediabox instellingen nagekeken en de ondertiteling uitgezet.  Erger nog is het feit dat de HD één week de tijd nodig heeft om zo'n ludiek standaard antwoord in elkaar te knutselen.  Die lui zijn echt waardeloos.


Geforceerde ondertitels op TCM (Thomson Nagravision Netwerk)


Waarom kan ik niet meer kiezen of ik wel of geen ondertitles op TCM wil zien?  Eerder kon ik dit via mijn afstandsbediening zelf bepalen maar nu niet meer.  Waarom is dit?  Ik vindt het erg storend om altijd geforceerde ondertitels op TCM te hebben staan.  Op andere kanalen kan ik met mijn mediabox afstandsbediening zelf bepalen of ik de ondertitels op mijn scherm wil zien maar niet in het geval van TCM.

"Met UPC Digital TV alles in eigen hand" is de kreet van UPC Digital toch?  Dit blijkt echter niet het geval te zijn.

===========================================================

Geachte heer/mevrouw,

Ondertiteling kan uitgeschakeld worden in het menu van de mediabox.
wat u hiervoor miet doen is het volgende:
1) Druk op de menu toets van de afstandbediening.
2) Ga naar instellingen en druk op de OK toets.
3) Ga naar voorkeurinstellingen en druk op de OK toets.
4) kies de taal van de ondertiteling en zet deze op GEEN.

Helaas is het niet mogelijk dit per zender te regelen de gekozen voorkeurinstellingen gelden voor alle kanalen.

Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge nformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected] OMDAT WIJ NIET GOED KUNNEN LEZEN. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u BETER NIET reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het waardeloze contactformulier op https://www.upc.nl


Vandaag een 2de E-mail naar UPC gestuurd:

Zoals gewoonlijk stuur je een E-mail naar UPC Digital en je krijgt een idiotisch antwoord terug.  Natuurlijk heb ik al mijn mediabox instellingen nagekeken en de ondertiteling uitgezet.  Erger nog is het feit dat de HD één week de tijd nodig heeft om zo'n ludiek standaard antwoord in elkaar te knutselen.  Ik raad jullie sterk aan de volgende informatie onderaan jullie E-mails te plaatsen "Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected] OMDAT WIJ NIET GOED KUNNEN LEZEN. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u BETER NIET reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het waardeloze contactformulier op https://www.upc.nl"

Dus nogmaals:

Geforceerde ondertitels op TCM (Thomson Nagravision Netwerk)

Waarom kan ik niet meer kiezen of ik wel of geen ondertitles op TCM wil zien?  Eerder kon ik dit via mijn afstandsbediening zelf bepalen maar nu niet meer.  Waarom is dit?  Ik vindt het erg storend om altijd geforceerde ondertitels op TCM te hebben staan.  Op andere kanalen kan ik met mijn mediabox afstandsbediening zelf bepalen of ik de ondertitels op mijn scherm wil zien maar niet in het geval van TCM.

"Met UPC Digital TV alles in eigen hand" is de kreet van UPC Digital toch?  Dit blijkt echter niet het geval te zijn.

Het onderstaande antwoord wil ik geen 2de keer van jullie ontvangen.

"Geachte heer/mevrouw,

Ondertiteling kan uitgeschakeld worden in het menu van de mediabox.
wat u hiervoor miet doen is het volgende:
1) Druk op de menu toets van de afstandbediening.
2) Ga naar instellingen en druk op de OK toets.
3) Ga naar voorkeurinstellingen en druk op de OK toets.
4) kies de taal van de ondertiteling en zet deze op GEEN.

Helaas is het niet mogelijk dit per zender te regelen de gekozen voorkeurinstellingen gelden voor alle kanalen.

Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge nformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland
 
Heb sinds vorige donderdag geen dtv meer
Hij was kapot, heeft me 3 dagen bellen gekost
Kwam er woensdag een monteur die moest eerst bellen naar een andere collega hoe ie hem moest aan sluiten
daarna ging ie weg, maar geen dtv
Heb ik de helpdesk gebeld en ze hebben alles uit gezocht, kwamen ze erachter dat ik al op de nieuwe netwerk zit waar de motorola het niet niet meer doet, moest ik maar tot maandag wachten
Ik bel wel de klantenservice op wil wel mijn geld terug vanaf vorige week donderdag >:D
 
dat ze daar dom zijn ben ik inmiddels ook achter pfffff
ik heb op 6 oktober upc digital gekregen (zelf instalatie)
was de motorola DVI 3000 samen met de motorola surfboard 5100E
(ik heb al chello extreem via de Terayon TJ720 en digi foon via die witte stoeptegel)
ik heb dus de boel zo aan gesloten zoals is aangegeven in het instalatieboekje wie je er bij krijgt maar werken ho maar >:(
dus ik weer bellen naar die :9 helpdesk en daar het verhaal verteld dat mijn modem geen retour signaal kreeg en ik d8 ligt aan me splitter
hebben ze mij een nieuwe splitter toe gestuurt( werkte dus ook nie)dus ik maar weer gebeld en ik zei stuur maar een monteur.
13 okt kwam die gozer en hij was net binnen en zei toen dat het te veel werk was en dat ik maar moest zorgen dat ik een gecobineerde modem (webstar combi TEL + INET) dus hij ging bellen naar UPC en daar zeiden dat die WEBSTAR modem wel kon maar de klant moest zelf maar weer bellen.
toen ging die klote monteur weer weg zonder dat hij mijn digi tv had aangesloten
ik dus bellen naar die >:( helpdesk en toen zeiden ze dat het NIET mogelijk was hier in winterswijk,bleek te ingewikkeld en technisch onmogelijk (vriend van mij heeft het wel woond ook in winterswijk)beetje raar allemaal
ik vroeg toen of ze me digitv nog wilde aansluiten bleek dat ze in winterswijk op een ander systeem waren overgestapt per 6 okt en dat me motorola niet meer werkte :-\ en dat ik de nieuwe box zou krijgen en ze die meteen zouden versturen (13 okt) zou dus wel 7 tot 10 dagen gaan duren.nu is het inmiddels 28/10 en nog steeds geen box ontvangen >:( >:( >:( ik heb 21 en 25 okt gebeld en toen zeiden ze dat de box op 27 okt zou krijge via de TPG. maar op 27 okt was nog niks binnen en gebeld maar weer en kreeg toen te horen dat ze de papieren ofzoiets pas afgelopen dinsdag naar de TPG hadden gestuurt en ik pas 1 november de box krijg
ik zag wel op me rekening dat ik wel al betaal voor het abonnement van digi tv terwijl ik er geen gebruik van kan maken (kreeg ook vandaag dat blad van upc voor de maand november
internet en foon werken hier uitstekend heb ik geen klagen over maar die comunicatie tussen helpdesk en klant is zwaar klote bij UPC
zow dit moest ik ff kwijt sorry
 
WOW, ja kan me heel goed voorstellen dat eenieder die met dit soort problemen temaken heeft, zeer zwaar de pleuris in alles wat upsj(kw)ello heet krijgt. Vooral het stel analfabeten wat er op de HD werkt doet afbreuk aan de betekenis helpdesk.

maar goed.

Ik heb sinds gisteren een DVI3000 met zo'n drijfzand toetsenboard, en een overmaatse AB gekregen.

Kan ik die nu wel of niet gaan proberen tegebruiken, omdat ook webstar genoemd wordt.
 
JaJa, ik heb er ook eentje.

2 weken op een antwoord zitten wachten en het antwoord klopt van geen kant op mijn vraag. Het heeft er nog net iets mee te maken, maar beantwoord mijn vraag totaal niet.
 
Nog 1tje!!

Nadat ik een hoop problemen met ze had gehad heb ik gewoon niet betaald.

Daarna heb ik 10 dagen lang elke dag een mail gestuurd naar ze met mijn klacht en dat ik er niet mee eens was.

Wat er toen gebeurde was heel vreemd. Natuurlijk geen reactie op de mailtjes. Nu trouwes nog steeds niet na een paar maanden. Ik heb toen een nieuw telefoonnummer ingevuld die ze dus niet konden weten. En plots krijg ik op dat nummer een smsie van UPC dat ik dus een betalingsachterstand heb.

Samenvatting:

Wel gelezen, gegevens eruit halen maar geen antwoord geven.

Stelletje kk lijers.
 
Kreeg mijn computer geleverd met windows xp sp2 en dat was in die tijd dat sp2 pas in de nl versie te downloaden was.Ik had de eerste maand perfect internet met classic , maar na die maand was er steeds storing, [ veel te traag. uitval enz ] Ik belde naar de helpdesk en de dame vroeg me welke windows ik had, en toen ik dus vertelde dat de computer op xp sp2 liep, onderbrak zij mij gelijk. Zij wist het al zij ze, Ik moest per direct sp2 eraf gooien want dat was het ! Ik vertelde dat hij eerst een maand geweldig draaide maar haar antwoord was dat ik dan geluk Had gehad, maar dat sp2 eraf moest want chello ondersteunde sp2 niet. Ik wilde nog iets zeggen maar de dame onderbrak mij met de woorden dat zij het zeker wist en dat ik niet zo eigenwijs moest zijn. Toen ik ophing belde ik de systeembeheerder van de zaak en vroeg hem nog eens alles na te lopen, maar hij kon niets vinden het moest aan chello/upc liggen. Heb niet meer gebeld maar na een 4tal dagen was de computer+verbinding weer normaal en tot de dag van nu zit sp2 er nog op. En dit advies koste mij nog         €7.- ook

                                                Joopata

ps dit is wel van het internet maar de domheid is gelijk.
 
E-mail naar UPC gestuurd.  De afdeling Billing & Collections blijft een grote zooi:

"In de afgelopen maand heb ik nu 2 keer een machtiging naar UPC gestuurd om alle rekeningen - UPC Digital, Chello & Telefonie -  via automatisch incasso te laten lopen.  Tot mijn verbazing is dit nog niet rond en volgens de UPC website is mijn klantnummer niet eens bekent in de UPC database.  UPC heeft ruim één maand de tijd gehad om dit allemaal voor mij te regelen.

Waarom is mijn klantnummer niet in de database bekent en waarom heeft UPC mijn aanvraag om alles via automatisch incasso te laten lopen nog niet verwerkt?  Wat een prestatie van UPC.  De afdeling Billing & Collections blijft één grote onbetrouwbare puinhoop zo te zien.

"U kunt een nieuw password aanvragen door uw klantnummer hieronder in te vullen en op de knop 'Aanvragen' te klikken. U ontvangt binnen enkele dagen uw password per post.

Dit klantnummer is niet bekend in de database."

Op de website contactformulier wordt mijn klantnummer ook niet herkent.  Het is echt NIET TE GELOVEN.

KLANTNUMMER:  5xxxxxx-x"
 
Terug
Bovenaan