HP Deskjet
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2.994
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Zoals gewoonlijk stuur je een E-mail naar UPC Digital en je krijgt een idiotisch antwoord terug. Natuurlijk heb ik al mijn mediabox instellingen nagekeken en de ondertiteling uitgezet. Erger nog is het feit dat de HD één week de tijd nodig heeft om zo'n ludiek standaard antwoord in elkaar te knutselen. Die lui zijn echt waardeloos.
Geforceerde ondertitels op TCM (Thomson Nagravision Netwerk)
Waarom kan ik niet meer kiezen of ik wel of geen ondertitles op TCM wil zien? Eerder kon ik dit via mijn afstandsbediening zelf bepalen maar nu niet meer. Waarom is dit? Ik vindt het erg storend om altijd geforceerde ondertitels op TCM te hebben staan. Op andere kanalen kan ik met mijn mediabox afstandsbediening zelf bepalen of ik de ondertitels op mijn scherm wil zien maar niet in het geval van TCM.
"Met UPC Digital TV alles in eigen hand" is de kreet van UPC Digital toch? Dit blijkt echter niet het geval te zijn.
===========================================================
Geachte heer/mevrouw,
Ondertiteling kan uitgeschakeld worden in het menu van de mediabox.
wat u hiervoor miet doen is het volgende:
1) Druk op de menu toets van de afstandbediening.
2) Ga naar instellingen en druk op de OK toets.
3) Ga naar voorkeurinstellingen en druk op de OK toets.
4) kies de taal van de ondertiteling en zet deze op GEEN.
Helaas is het niet mogelijk dit per zender te regelen de gekozen voorkeurinstellingen gelden voor alle kanalen.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected] OMDAT WIJ NIET GOED KUNNEN LEZEN. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u BETER NIET reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het waardeloze contactformulier op https://www.upc.nl
Vandaag een 2de E-mail naar UPC gestuurd:
Zoals gewoonlijk stuur je een E-mail naar UPC Digital en je krijgt een idiotisch antwoord terug. Natuurlijk heb ik al mijn mediabox instellingen nagekeken en de ondertiteling uitgezet. Erger nog is het feit dat de HD één week de tijd nodig heeft om zo'n ludiek standaard antwoord in elkaar te knutselen. Ik raad jullie sterk aan de volgende informatie onderaan jullie E-mails te plaatsen "Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected] OMDAT WIJ NIET GOED KUNNEN LEZEN. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u BETER NIET reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het waardeloze contactformulier op https://www.upc.nl"
Dus nogmaals:
Geforceerde ondertitels op TCM (Thomson Nagravision Netwerk)
Waarom kan ik niet meer kiezen of ik wel of geen ondertitles op TCM wil zien? Eerder kon ik dit via mijn afstandsbediening zelf bepalen maar nu niet meer. Waarom is dit? Ik vindt het erg storend om altijd geforceerde ondertitels op TCM te hebben staan. Op andere kanalen kan ik met mijn mediabox afstandsbediening zelf bepalen of ik de ondertitels op mijn scherm wil zien maar niet in het geval van TCM.
"Met UPC Digital TV alles in eigen hand" is de kreet van UPC Digital toch? Dit blijkt echter niet het geval te zijn.
Het onderstaande antwoord wil ik geen 2de keer van jullie ontvangen.
"Geachte heer/mevrouw,
Ondertiteling kan uitgeschakeld worden in het menu van de mediabox.
wat u hiervoor miet doen is het volgende:
1) Druk op de menu toets van de afstandbediening.
2) Ga naar instellingen en druk op de OK toets.
3) Ga naar voorkeurinstellingen en druk op de OK toets.
4) kies de taal van de ondertiteling en zet deze op GEEN.
Helaas is het niet mogelijk dit per zender te regelen de gekozen voorkeurinstellingen gelden voor alle kanalen.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Geforceerde ondertitels op TCM (Thomson Nagravision Netwerk)
Waarom kan ik niet meer kiezen of ik wel of geen ondertitles op TCM wil zien? Eerder kon ik dit via mijn afstandsbediening zelf bepalen maar nu niet meer. Waarom is dit? Ik vindt het erg storend om altijd geforceerde ondertitels op TCM te hebben staan. Op andere kanalen kan ik met mijn mediabox afstandsbediening zelf bepalen of ik de ondertitels op mijn scherm wil zien maar niet in het geval van TCM.
"Met UPC Digital TV alles in eigen hand" is de kreet van UPC Digital toch? Dit blijkt echter niet het geval te zijn.
===========================================================
Geachte heer/mevrouw,
Ondertiteling kan uitgeschakeld worden in het menu van de mediabox.
wat u hiervoor miet doen is het volgende:
1) Druk op de menu toets van de afstandbediening.
2) Ga naar instellingen en druk op de OK toets.
3) Ga naar voorkeurinstellingen en druk op de OK toets.
4) kies de taal van de ondertiteling en zet deze op GEEN.
Helaas is het niet mogelijk dit per zender te regelen de gekozen voorkeurinstellingen gelden voor alle kanalen.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected] OMDAT WIJ NIET GOED KUNNEN LEZEN. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u BETER NIET reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het waardeloze contactformulier op https://www.upc.nl
Vandaag een 2de E-mail naar UPC gestuurd:
Zoals gewoonlijk stuur je een E-mail naar UPC Digital en je krijgt een idiotisch antwoord terug. Natuurlijk heb ik al mijn mediabox instellingen nagekeken en de ondertiteling uitgezet. Erger nog is het feit dat de HD één week de tijd nodig heeft om zo'n ludiek standaard antwoord in elkaar te knutselen. Ik raad jullie sterk aan de volgende informatie onderaan jullie E-mails te plaatsen "Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected] OMDAT WIJ NIET GOED KUNNEN LEZEN. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u BETER NIET reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het waardeloze contactformulier op https://www.upc.nl"
Dus nogmaals:
Geforceerde ondertitels op TCM (Thomson Nagravision Netwerk)
Waarom kan ik niet meer kiezen of ik wel of geen ondertitles op TCM wil zien? Eerder kon ik dit via mijn afstandsbediening zelf bepalen maar nu niet meer. Waarom is dit? Ik vindt het erg storend om altijd geforceerde ondertitels op TCM te hebben staan. Op andere kanalen kan ik met mijn mediabox afstandsbediening zelf bepalen of ik de ondertitels op mijn scherm wil zien maar niet in het geval van TCM.
"Met UPC Digital TV alles in eigen hand" is de kreet van UPC Digital toch? Dit blijkt echter niet het geval te zijn.
Het onderstaande antwoord wil ik geen 2de keer van jullie ontvangen.
"Geachte heer/mevrouw,
Ondertiteling kan uitgeschakeld worden in het menu van de mediabox.
wat u hiervoor miet doen is het volgende:
1) Druk op de menu toets van de afstandbediening.
2) Ga naar instellingen en druk op de OK toets.
3) Ga naar voorkeurinstellingen en druk op de OK toets.
4) kies de taal van de ondertiteling en zet deze op GEEN.
Helaas is het niet mogelijk dit per zender te regelen de gekozen voorkeurinstellingen gelden voor alle kanalen.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland